اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد

آمادگی پلیس برای خدمت‌رسانی در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)

فرمانده انتظامی استان قم از ارائه خدمات به زائران شهر مقدس قم همزمان با سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) در این استان خبر داد.

آمادگی پلیس برای خدمت‌رسانی در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی اظهار داشت: امسال نیز مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با حضور پرشور مردم، همانند سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از آمادگی پلیس برای ارائه خدمات به زائران شهر مقدس قم در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) خبر داد و افزود: زائران شهر کریمه اهل بیت (س) در روزهای 14 و 15 خرداد به استان قم سفر می‌کنند و در این روزها پلیس به صورت 100 درصدی در خدمت مردم است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است اظهار داشت: پلیس قم از هیچ کوششی برای خدمات‌رسانی به زائران شهر مقدس قم دریغ نمی‌کند.

وی افزود: هر ساله خیل عظیم عاشقان و مشتاقان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، از سراسر کشور رهسپار مرقد مطهر ایشان می‌شوند.

مجتبایی با بیان اینکه شهر کریمه اهل بیت (س) به دلیل وجود اماکن مذهبی و قرار داشتن منزل حضرت امام خمینی (ره) در این شهر مقدس مملو از حضور پر شور مردم می‌شود، گفت: به دلیل قرار گرفتن استان قم در چهارراه مواصلاتی، علاوه بر حضور میلیونی مردم در این استان، کاروان‌های زیادی از محورهای استان قم عبور می‌کنند که پلیس راه و راهور هرساله با زحمات خود آسایش هموطنان را رقم زدند.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول