اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

شیوه تبلیغات کاندیداها در بروجرد باید اسلامی باشد

امام جمعه بروجرد گفت: شیوه تبلیغات کاندیداها در بروجرد باید کاملا اسلامی و اخلاق مدارانه باشد.

شیوه تبلیغات کاندیداها در بروجرد باید اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: کاندیداها باید به گونه‌ای تبلیغ نمایند که زیبنده نظام جمهوری اسلامی باشد و این تبلیغات باید کاملا اسلامی باشد.

وی بیان کرد: کاندیداها و طرفداران آن‌ها نباید برای کسب رای بیشتر از روش‌های ضد اخلاقی استفاده کنند و نباید طوری تبلیغات کنند که آبروی نظام در خطر بیفتد.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: مردم در انتخاب شورای اسلامی شهر از شیوه قوم‌گرایی استفاده نکنند و در انتخاب خود دقت کنند و افرادی اصلح را انتخاب کنند.

وی اظهار داشت: رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی و کمک کردن مردم برای انتخاب افرادی اصلح نقش مهمی دارند.

حجت‌الاسلام ترابی تصریح کرد: دشمنان از مدت‌ها قبل تلاش می‌کنند، تا زمینه حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند و مسئولان مربوطه باید زمینه حضور گسترده مردم را در انتخابات فراهم کنند.

وی یادآور شد: مردم ایران همیشه در عرصه‌های مختلف در صحنه حضور پر شوری داشته‌اند و در انتخابات 24 خرداد ماه نیز حضور گسترده خود را به نمایش می‌گذارند.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شده سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) باید با شکوه‌تر از هر سال برگزار شود، تا دشمنان متوجه شوند که ملت ایران همچنان ادامه دهنده راه امام هستند.

انتهای پیام/2304/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول