اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید خبرنگاران قمی از پروژه‌های شهری

جمعی از خبرنگاران قم امروز ضمن بازدید از پروژه‌های شهری در بخش‌های مختلف، در جریان کم و کیف پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفتند.

بازدید خبرنگاران قمی از پروژه‌های شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه قم امروز از پروژه بلوار روحانی، صحن شهری امامزاده موسی مبرقع، پروژه بلوار پیامبر اعظم، پروژه تقاطع سه سطحه 9 دی، بلوار جمهوری و مجموعه پل‌های جمهوری بازدید کردند.

در این بازدید محسن بهشتی معاون فنی و عمرانی شهرداری قم به تشریح روند پیشرفت این پروژه‌ها و برخی از مشکلات موجود که موجب به تاخیر افتادن اجرای آنها می‌شود پرداخت.

وی یکی از عمده مشکلات موجود در خصوص پیشرفت پروژه‌های شهری را عدم همکاری مالکین در واگذاری املاکی که در طرح‌ها واقع شده است دانست و یادآور شد: مردم باید بدانند که این پروژه‌ها متعلق به شهر قم و خود مردم است و شهرداری به عنوان خدمتگزار مردم تلاش می‌کند تا شهر قم را به شهری در شأن کریمه اهل بیت و مردم گرانقدر این شهر تبدیل کند.

معاون شهردار قم با اشاره به اجرای پروژه بلوار پیامبر اعظم، این پروژه را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهری در کشور دانست و بیان کرد: حجم زمین‌های قابل تملک در این پروژه 2.8 میلیون متر مربع است که تاکنون بخش اعظمی از آن تملک شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم که در نیمه شعبان امسال برای سهولت در تردد زائران در مسیر حرم حضرت معصومه(س) و جمکران مسیر خودروها بازگشایی شود و برای تحقق این مهم تلاش شبانه‌روزی در دستور کار قرار گرفته است.

بهشتی همچنین به اجرای پل‌های جمهوری اشاره کرد و گفت: این پروژه هم موجب اتصال دو منطقه 2 و 4 قم به یکدیگر شده و ترافیک هسته مرکزی شهر را کاهش داده و در تکمیل رینگ دوم کمربند شهری قم تاثیر بسزایی دارد.

وی به اجرای پروژه بلوار شهید روحانی اشاره کرد و بیان داشت: با اتصال بلوار شهید روحانی حد فاصل میدان میرزای قمی تا بلوار 15 خرداد از بار ترافیکی خیابان آذر و عمار یاسر کاسته خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول