اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان خبر داد

تشکیل 9 پایگاه اوقات فراغت در بقاع متبرکه شیروان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: این اداره 9 پایگاه اوقات فراغت در فصل تابستان برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان در بقاع متبرکه این شهرستان تشکیل می‌دهد.

تشکیل 9 پایگاه اوقات فراغت در بقاع متبرکه شیروان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام عظیم آسوده یدکی امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: این تعداد پایگاه اوقات فراغت اختصاص به طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی دارد که در آن گروه‌های سنی مختلف  آموزش‌های لازم قرآنی، اعتقادی را فرا می‌گیرند.

وی اجرای طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی توسط اداره اوقاف و امور خیریه را در راستای فرمایش مقام معظم رهبری برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی عنوان کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه شیروان  ادامه داد: ثبت نام در این طرح از اواخر خرداد ماه جاری با مراجعه به بقاع متبرکه انجام می‌گیرد و این طرح از 15 تیر ماه در 9 پایگاه شهرستان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: موضوعاتی را که در این طرح به ثبت نام کنندگان آموزش داده می‌شود عبارتند از؛ حفظ قرآن، روخوانی و روان‌خوانی قرآن، مشاوره و راهنمایی، پاسخ به مسائل و شبهات دینی با استفاده از اساتید مجرب قم و شهرستان شیروان و برگزاری کلاس‌های متنوع ورزشی و اردوهای فرهنگی و زیارتی خواهد بود.

به گفته آسوده طی سال گذشته تعداد 570 نفر توسط اداره اوقاف و امور خیریه آموزش حفظ قرآن در محل بقاع متبرکه ، مساجد و دارالقرآن داده شدند که از این تعداد 300 نفر در آزمون پایانی حفظ که در اردیبهشت ماه امسال برگزار شد شرکت کردند.

وی اضافه کرد: نتایج این آزمون آن به زودی اعلام خواهد شد و به پذیرفته شدگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

به گزارش فارس، شهرستان شیروان دارای 65 بقعه متبرکه، 323 مسجد و حسینیه و همچنین 700 خادم افتخاری است.

انتهای پیام/63002/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول