اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل صندوق مهر امام رضا:

1000 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی پرداخت می‌شود

مدیر‌عامل صندوق مهر امام رضا (ع) از ثبت‌نام‌های انجام شده برای متقاضیان تسهیلات خوداشتغالی در سال‌جاری خبر داد: صندوق مهر امام رضا (ع) تا پایان سال‌جاری یک هزار میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خرد پرداخت می‌کند.

1000 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی حسین‌نژاد امروز در حاشیه تجلیل از دست‌اندرکاران صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان در جمع خبرنگاران از ورود صندوق مهر امام رضا (ع) در فاز دوم به حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و خوداشتغالی خبر داد و اظهار داشت: این ورود بعد از فاز نخست که پرداخت تسهیلات برای کمک به ازدواج جوانان بود، انجام شد.

* 2 میلیون و 800 نفر تسهیلات ازدواج دریافت کردند

وی از پرداخت وام‌های ازدواج به 2 میلیون 800 هزار نفر طی سال‌های 85 تا 88 توسط صندوق مهر امام رضا (ع) با همکاری بانک‌های عامل خبر داد.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) میزان تسهیلات ازدواج پرداخت شده به متقاضیان را طی سال‌های 85 تا 88 حدود 4 هزار میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: بعد از آن خود بانک مرکزی وارد عمل شده و عهده‌دار پرداخت وام‌های ازدواج شده است.

وی از ورود صندوق مهر امام رضا (ع) به پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خرد خبر داد و اذعان داشت: این صندوق تاکنون از 710 هزار طرح خوداشتغالی حمایت کرده است.

حسین‌نژاد اعتبار پرداخت شده به طرح‌های خوداشتغالی را در سطح کشور در حدود 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعلام و ادامه داد: این حمایت به صورت گسترده در سال‌جاری ادامه می‌یابد.

وی از ثبت‌نام‌های انجام شده برای متقاضیان تسهیلات خوداشتغالی در سال‌جاری خبر داد و افزود: صندوق مهر امام رضا (ع) قصد دارد تا پایان سال‌جاری یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات در این حوزه به متقاضیان پرداخت کند.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان عنوان کرد: این صندوق با همکاری مسئولان استان زنجان عملکرد بسیار مطلوبی داشته است.

*اقدامات صندوق مهر امام رضا (ع) زنجان قابل تقدیر است

وی از جذب 140 درصدی اعتبارات ابلاغی توسط صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان طی سال گذشته خبر داد و افزود: اقدام استان در ایجاد اشتغال پایدار درخور توجه است.

حسین‌نژاد به هم‌خوانی اشتغال ایجاد شده در استان زنجان با وضعیت کسب و کار مردم به ویژه شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: رمز موفقیت به دست آمده در ایجاد اشتغال پایدار هم همین نکته است.

وی تصریح کرد: اعتبارات ابلاغی به استان زنجان در سال‌جاری نسبت به سال گذشته افزایش 25 درصدی می‌یابد.

این مسئول از افزایش تعداد روستاهای در نظر گرفته شده استان زنجان برای پرداخت تسهیلات ریشه‌کنی بیکاری خبر داد و اشاره کرد: تعداد این روستاها از 19 به 30 افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: اگر طرح ریشه‌کنی بیکاری در روستاها در 6 ماهه نخست سال‌جاری به خوبی عملیاتی شود، اعتبارات در نظر گرفته شده برای آن در نیمه دوم سال افزایش می‌یابد.

حسین‌نژاد از اجرای پایلوت ارائه تسهیلات خرد در دو استان خبر داد و اضافه کرد: این طرح به منظور امکان سنجی در برخی استان‌ها به صورت آزمایشی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: استان زنجان یکی از استان‌هایی است که طرح مطالعه و امکان‌سنجی پرداخت تسهیلات خرد در آن عملیاتی می‌شود.

این مدیر با تقدیر از اقدامات صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان تاکید کرد: این صندوق همیشه در بین رتبه‌های بالا قرار داشته است.

انتهای پیام/73004/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول