اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه شهرستان جم:

حضور حماسی مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

جانشین فرمانده سپاه شهرستان جم گفت: حضور مردم در عرصه انتخابات به عنوان مظهر حماسه سیاسی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نقش مؤثری خواهد داشت.

حضور حماسی مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرضا ریزی در نشست بصیرتی بسیجیان شهرستان جم اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در پیام نوروزی خود، امسال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین فرمودند و ویژگی‌های این حماسه را حضور جهادی مردم و مسئولان در صحنه سیاسی و اقتصادی، توأم با شور و نشاط و امید برشمردند.

وی، وجود اختلافات سلیقه‌ای در عرصه سیاسی، روند فشارهای حقوق بشری، روند بداخلاقی‌های سیاسی، احتمال توطئه انتخابات غیرآزاد و متراکم شدن فشارهای دشمن را از پیش زمینه‌هایی دانست که باعث شد، امسال با این نام مزین شود.

این مسئول بیان کرد: حضور مردم در عرصه انتخابات به عنوان مظهر حماسه سیاسی می‌تواند در خنثی‌سازی آنها نقش مؤثری داشته باشد.

ریزی، همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها،‌ پایان دوره احمدی‌نژاد و امکانات مساوی در رقابت چهره‌های جدید، تأثیر احتمالی فشارهای تحریم بر نگرش مردم و امکان سوءاستفاده از وضعیت اقتصادی به‌ویژه تورم و بیکاری را از ویژگی‌های این انتخابات دانست.

وی در ادامه ضمن برشماری آرایش جدید انتخاباتی جریانات سیاسی،‌ ثبت‌نام چهره‌های مختلف با اندیشه‌های متنوع سیاسی و همچنین حضور اصلاح‌طلبان را نشانگر تأیید عدم وجود تقلب در انتخابات سال 88 دانست.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان جم تصریح کرد: شجاعت شورای نگهبان در بررسی احراز صلاحیت‌ها از یک سو و تمکین کاندیداهای ثبت‌نام شده به رأی شورای نگهبان و اعلام موضع شایسته آنها از نشانه‌های رشد بالای سیاسی جامعه و زمینه‌سازی مناسب برای خلق یک حماسه سیاسی تاریخی در 24 خردادماه است.

وی در پایان بر لزوم حضور در پای صندوق‌های رأی تأکید و بیان کرد: با تشویق دیگران در خلق این حماسه، نقش یک بسیجی مجاهد را ایفا کنیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول