اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان:

چشم دشمنان به انتخابات خردادماه دوخته شده است / مردم دشمنان را مأیوس می‌کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: امروز چشم جهانیان به این انتخابات است و نتیجه انتخابات خرداد برای دشمن بسیار مهم است.

چشم دشمنان به انتخابات خردادماه دوخته شده است / مردم دشمنان را مأیوس می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در آیین برگزاری مراسم شهادت حضرت زینب (س) در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه اهمیت زیادی دارد و باید در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های دینی و مذهبی امری لازم است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که جوانان جذب این برنامه‌ها شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان با بیان اینکه حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) پرچم حفظ اسلام و رسالت ابلاغ پیام عاشورا را بر عهده داشتند، خاطر نشان کرد: حضرت زینب(س) عصاره و گلاب وجودی حضرت فاطمه(س) است و هر چه حضرت فاطمه(س) داشت، حضرت زینب(س) نیز داشت و تمامی خصوصیات و خوبی‌های خود را در نصف روز یعنی روز عاشورا به نمایش گذاشت.

هاشمی تصریح کرد: حضرت زینب(س) را ام‌المصائب می‌نامند، نه به این دلیل که پسر، برادر و دیگر نزدیکان او را به شهادت رساندند، بلکه به دلیل اینکه سر ولایت و امامت را از بدن جدا کردند.

وی ابراز داشت: حضرت زینب(س) با آن همه سختی‌ها، جراحت‌ها و زخم‌هایی که برداشته بود، باید به شهادت می‌رسید، اما آنچه که او را زنده نگه می‌داشت، انجام مأموریت خطیری بود که بر عهده او گذاشته شده بود.

این مسئول با اشاره به اهمیت انتخابات خردادماه افزود: برای خلق حماسه سیاسی باید در انتخابات خردادماه حضوری باشکوه داشته باشیم و باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش بیشتری کنیم.

هاشمی بیان کرد: امروز چشم جهانیان به این انتخابات است و نتیجه انتخابات خرداد برای دشمن بسیار مهم است.

وی بر لزوم تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرد.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول