اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل:

پرسپولیس در اردبیل اردو می‌زند

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای آینده در اردبیل خبر داد.

پرسپولیس در اردبیل اردو می‌زند

صمد نوتاش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: تیم پرسپولیس 12 خردادماه با سفر به اردبیل در دو شهر اردبیل و سرعین اردوی آمادگی برگزار می‌کند که در این سفر سرمربی این تیم علی دایی نیز تیم پرسپولیس را همراهی می‌کند.

وی تصریح کرد:‌ با پایان لیگ برتر در فصل گذشته و آمادگی تیم‌ها برای آغاز لیگ برتر در فصل جدید پیش‌بینی می‌کنیم، تیم‌های مختلف اعم از لیگ برتری و دسته اول در اردبیل، سرعین و نیر اردو بزنند که ما آمادگی کامل را برقرار کردیم تا تیم‌های باشگاهی با برگزاری اردو بتوانند از وضعیت و شرایط چمن مناسب و آب و هوا و شرایط مطلوب تمرین بهره برده و استفاده کنند.

نوتاش با اشاره به انحصارطلبی ورزش و جوانان استان اردبیل در عهده‌داری تمام زمین‌های چمن و ورزشگاه‌های فوتبال خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل این انحصارطلبی لیگ‌های مختلف ما تعطیل شده و ما شاهد برگزاری مسابقات فوتبال در استان نیستیم.

این مسئول اضافه کرد: در حالی که باید ورزشگاه‌هایی همچون تختی و علی دایی در اردبیل و سایر مجموعه‌های ورزشی در اختیار هیئت فوتبال باشد، اما به دلیل برخی تفکرات غلط در اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل فوتبال این استان هم‌اکنون در حوزه برگزاری مسابقات در حالت رکود است که امیدواریم با عنایت مسئولان استانی و متقاعد کردن ورزش و جوانان به همراهی با هیئت‌های ورزشی به ویژه فوتبال بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

حضور اردبیل در لیگ دسته یک فوتبال شایعه است

رئیس هیئت فوتبال استان در مورد فعالیت باشگاه آرتا سبلان یادآور شد: اینکه آرتا سبلان سهام باشگاه و امتیاز یک تیم لیگ یکی را گرفته است، واقعیت ندارد و دروغی بیش نیست.

نوتاش بیان کرد: همه این اقدامات عوام‌‌فریبی است و عده‌ای با اهداف سیاسی و تبلیغاتی می‌خواهند به گونه‌ای وانمود کنند تا با تأسیس باشگاه آرتا سبلان، تیم‌های فوتبال، والیبال و وزنه‌‌برداری در این مجموعه فعالیت ‌کنند، در حالی که اصلاً تاکنون مذاکره‌ای برای حضور این باشگاه در لیگ دسته یک و خرید امتیاز یک تیم دسته یکی اعلام نشده است.

وی، حضور یک تیم از استان اردبیل در لیگ دسته یک را شایعه و سخنان مطرح شده را فاقد اعتبار دانست و ادامه داد: تنها در حد کارهای نمایشی خواستند تا در قالب آرتا سبلان از برخی بازیکنان تست بگیرند، در حالی که اصلاً قرار نیست آرتا سبلان با مجوزی در لیگ دسته یک فوتبال کشورمان حضور پیدا کند و فعالیت این باشگاه در والیبال و وزنه‌برداری نیز در هاله‌ای از ابهام است.

نوتاش از تلاش برای کسب سهمیه لیگ دسته یکی در قالب تیم ماشین‌سازی تبریز برای خلخال دشت خبر داد و گفت: البته این کار نیز به دلیل سقوط تیم ماشین‌سازی تبریز به دسته دوم منتفی شده است.

انتهای پیام/62006/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول