اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتسال امید صبای قم خبر داد

برنامه‌ریزی امید صبا برای موفقیت در دور برگشت فوتسال امیدهای کشور

مدیر تیم فوتسال امید صبای قم از برنامه‌ریزی مطلوب برای موفقیت صبایی‌ها در بازی‌های برگشت فوتسال قهرمانی لیگ برتر فوتسال امید کشور خبر داد.

برنامه‌ریزی امید صبا برای موفقیت در دور برگشت فوتسال امیدهای کشور

ناصر شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: فوتسالیست‌های امید صبای قم برای اینکه از قافله تیم‌های مدعی صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور جا نمانند، در دور برگشت با آمادگی بیشتری گام به میدان رقابت با حریفان خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، بازی‌های دور برگشت فصل جاری لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور در گروه‌های دو گانه از بیست و هفتم خرداد ماه آغاز می‌شود تا تیم‌های مدعی حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت خود را از سر بگیرند.

مدیر تیم فوتسال صبای قم بیان داشت: در حالی که امسال 14 تیم در لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور با یکدیگر مسابقه می‌دهند، در هر گروه هفت تیم حضور دارند و بیشتر مدعیان کسب عنوان قهرمانی در گروه نخست که تیم فوتسال امید صبای قم حضور دارد جای دارند.

وی ابراز کرد: در این گروه تیم‌هایی همچون فولاد ماهان اصفهان، شهرداری رشت، فرش آراء مشهد و صبای قم از شانس صعود به مرحله نیمه نهایی برخوردار هستند در حالی که ماکو جوان که یک بار قهرمان این رقابت‌ها شده و همچنین تیم‌های میلاد تنکابن و لار جوان نیز در این رقابت‌ها رقبای صبا محسوب می‌شوند.

شریفی عنوان داشت: فوتسالیست‌های امید صبای قم که یکی از پرافتخارترین تیم‌های حاضر در این مسابقات به شمار می‌روند در تلاش برای کسب موفقیت‌های گذشته، دور رفت بازی‌های این گروه را با نتایج خوبی به پایان رساندند اما تیم ما برای اینکه موقعیت خوبی برای صعود به نیمه نهایی داشته باشد، باید در دور برگشت با قدرت بیشتری به مصاف حریفان برود.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال امید صبای قم از شش بازی خود در بازی‌های دور رفت مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور در گروه اول مقدماتی موفق به کسب سه پیروزی و سه باخت شد و با کسب مجموع 9 امتیاز بازی‌های خود در این مرحله را به پایان رساند.

مدیر تیم فوتسال امید صبای قم افزود: فوتسالیست‌های صبای قم بعد از پیروزی برابر تیم‌های لار جوان و میلاد تنکابن، در راه کسب سومین پیروزی خود مقابل تیم فوتسال ماکوجوان قرار گرفتند و در پرگل‌ترین بازی گروه نخست مرحله مقدماتی موفق شدند تیم حریف را با نتیجه جالب توجه هشت بر دو شکست دهند.

وی عنوان کرد: این دیدار در حالی با برتری صبای قم به پایان رسید که صبا در این مسابقات سه شکست را نیز مقابل تیم‌های مدعی فولاد ماهان اصفهان و شهرداری رشت با نتیجه مشابه سه بر دو و برابر تیم فوتسال فرش آراء مشهد با نتیجه پنج بر چهار تجربه کرده است.

شریفی با اشاره به برنامه بازی‌های دور برگشت یادآور شد: تیم فوتسال امید صبای قم از بیست و هفتم خرداد ماه در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌رود در حالی که تنکابن میزبان دیدارهای دور برگشت است و این مسابقات تا دوم تیر ماه ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/78002/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول