اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد

اجرای مانور طرح محب تیرماه امسال در خراسان ‌جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از اجرای مانور طرح محب در خراسان جنوبی همزمان با چهار استان دیگر در تیرماه سال جاری خبر داد.

اجرای مانور طرح محب تیرماه امسال در خراسان ‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،‌ محمد‌حسن اکبری‌مطلق صبح امروز در جلسه هماهنگی اجرای مانور اظهار داشت: طرح محب به منظور انجام حمایت‌های روانی و اجتماعی در سوانح و بلایای طبیعی اجرا می‌شود و نقش مهمی در کاهش آثار روانی و اجتماعی بلایا دارد.

وی با تاکید بر اینکه خراسان جنوبی از جمله استان‌های آسیب‌خیز است، گفت: طرح محب که همان طرح توانمند‌سازی اجتماعات محلی به منظور پیشگیری و کاهش بروز مشکلات روانی- اجتماعی در بلایای طبیعی است در این استان باید نهادینه شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی به تلاش بهزیستی خراسان جنوبی بر اجرای درست این مانور تاکید کرد و گفت: طرح محب در چهار استان اصفهان، فارس، خراسان جنوبی و هرمزگان برگزار می‌شود.

اکبری‌مطلق تصریح کرد: بازدید از محله آسیب‌خیز جمهوری با حضور اعضاء تیم ICS، بررسی شرایط فیزیکی، اجتماعی و امنیتی منطقه در ارتباط جانمایی هر یک از گروه‌های محلی، تیم فوریتی، ICS و سایر دستگاه‌های همکار در اجرای مانور و دیدار با محمد‌علی آخوندی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از دیگر اقدامات انجام شده برای این طرح است.

علی اسکاش استاد دانشگاه و کارشناس مدیریت بحران نیز در جلسات آموزشی اجرای مانور با اشاره به اینکه این طرح آگاه‌سازی همگانی با آموزش مهارت‌های لازم در ارتباط آسیب‌های روانی – اجتماعی در زمان حوادث غیر مترقبه را دنبال می‌کند، اذعان داشت: این طرح به گونه‌ای اجرا می‌شود که به خواست مردم در کنترل و مدیریت بحران توجه کرده و تمرکز آن بر نقاط قوت شبکه‌های اجتماعی و چگونگی افزایش آن است.

انتهای پیام/69008/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول