اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اصفهان خبر داد

کاهش 5 ثانیه‌ای رسیدن نیرو‌های آتش‌نشانی اصفهان به محل حادثه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در سال گذشته میانگین زمان رسیدن نیرو‌های این سازمان به محل حادثه چهار دقیقه و 17 ثانیه بوده و آتش‌نشانی اصفهان نسبت به سال 1390 با کاهش پنج ثانیه‌ای مواجه شده است.

کاهش 5 ثانیه‌ای رسیدن نیرو‌های آتش‌نشانی اصفهان به محل حادثه

بهزاد بزرگزاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی نیرو‌های آتش‌نشانی اظهار کرد: مشکلات و معضلات ترافیکی موجود در سطح شهر اصفهان به عنوان مهم‌ترین چالش‌های مقابل نیرو‌های فعال این سازمان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مشکلات ترافیکی موجود در سطح شهر سبب افزایش زمان رسیدن نیرو‌های آتش‌نشانی به محل حادثه می‌شود، اضافه کرد: کاهش زمان رسیدن نیرو‌های آتش‌نشانی و امدادی به محل حادثه و حریق سبب کاهش خسارات جانی و مالی می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه تمام نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی موجود در سطح کشور‌های دنیا درصدد دست‌یابی به راهکاری برای کاهش زمان رسیدن خود به محل حادثه و حریق هستند، تصریح کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی اصفهان نیز همواره برای دست‌یابی به این امر مهم تمام توان خود را به کار می‌گیرند.

وی به زمان رسیدن نیرو‌های امدادی آتش‌نشانی اصفهان به محل حادثه و حریق اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته میانگین زمان رسیدن نیرو‌های آتش‌نشانی اصفهان به محل حادثه چهار دقیقه و 17 ثانیه بوده و آتش‌نشانی اصفهان در این زمینه نسبت به سال 1390 با کاهش پنج ثانیه‌ای مواجه شده است.

بزرگزاد با بیان اینکه میانگین زمان رسیدن نیرو‌های آتش‌نشانی اصفهان به محل حادثه در حال نزدیک شدن به استاندارد‌های بین‌المللی است، تأکید کرد: این سازمان برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را برای کاهش زمان رسیدن نیرو‌های خود به محل حادثه و حریق انجام داده است، که برگزاری مانور‌های راه ایمن، عبور ایمن و اطلاع‌رسانی با استفاده از رسانه‌های محلی از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ریزی‌ها محسوب می‌شود.

وی به هدف از برگزاری این مانور‌ها اشاره کرد و افزود: فرهنگ‌سازی برای روان‌سازی ترافیک در سطح شهر و در بین مردم برای کاهش زمان رسیدن نیرو‌های آتش‌نشانی به محل حادثه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مانور‌ها در خیابان‌های موجود در سطح شهر است.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول