اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قرارداد سپاهان با تراکتورسوار پرحاشیه

از لباس سرخ پرسپولیس تا زرد قناری سپاهان / چرخش 180 درجه‌ای دهنوی در دقیقه 90

قاسم دهنوی با تیم سپاهان قراردادی دو ساله بست تا سپاهان یک بازیکن پرحاشیه را به خدمت گرفته باشد.

از لباس سرخ پرسپولیس تا زرد قناری سپاهان / چرخش 180 درجه‌ای دهنوی در دقیقه 90

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان با قاسم دهنوی بازیکن فصل پیش تراکتور قرارداد دوساله امضا کرد و این بازیکن به جمع طلایی‌پوشان پیوست.

از نکات جالب توجه در مورد این بازیکن این است که دهنوی بازیکن بسیار پرحاشیه‌ای است که کارهای عجیب و غریبش در فوتبال و حواشی خاصی که این بازیکن دارد زبانزد خاص و عام است و بازیکنی است که بیش از آنکه بازیش به چشم بیاید حواشی متعددی که ایجاد می‌کند به چشم می‌آید.

علاوه بر این دهنوی بازیکنی است که به نسبت سن بالایی دارد و شاید نتواند آنطور که باید و شاید به کار تیم سپاهان بیاید و بازیکنی است که انسان را به بیشتر به یاد حرکات جاسم کرار بازیکن عراقی و پرحاشیه سابق استقلال می‌اندازد که در نهایت هم با آن همه سر و صدایی که در هنگام انتقالش به تیم استقلال به پا شد به هیچ عنوان نتوانست انتظارات را در تیمی بزرگی مانند استقلال برآورده کند و تنها نکته‌ای که از کرار در ذهن هواداران فوتبال باقی ماند حرکات عجیب و غریبش در فوتبال ایران بود.

هواداران سپاهان هیچ‌گاه حرکت این بازیکن را زمانی که در مس کرمان بود و با حرکت دست به هواداران این تیم توهین کرد را فراموش نمی‌کنند و همچنین حرکت زیدانی‌اش که با سر به سینه دروازه‌بان فولاد خوزستان در بازی‌های گذشته تراکتور زد و هم اکنون هم به نظر نمی‌رسد این بازیکن اصلاح آنچنانی در اخلاق و رفتارش بوجود آورده باشد.

در حال حاضر هم همگان منتظر این بودند تا این بازیکن پرحاشیه که در آستانه پیوستن به تیم پرسپولیس و مذاکره با تیم تراکتور بود با این تیم‌ها قرارداد ببندد، اما به یکباره و ناگهان با یک حرکت رونالدینیویی که نگاهش به یک طرف بود اما پاس‌هایش را به طرف دیگر می‌داد سر از تیم سپاهان درآورد تا بازارگرمی‌ها و حواشی‌هایش را در فصل نقل و انتقالات نیز به خوبی انجام داده باشد.

دهنوی باید یادش باشد تا حرکاتی را که در تیم‌های دیگر انجام می‌داده در سپاهان فراموش کند چراکه رمز موفقیت این تیم اصفهانی در سال‌های گذشته کم حاشیه بودن این تیم بوده که توانسته سپاهان را با وجود مشکلات بسیار همچنان در صدر فوتبال ایران حفظ کند و در صورتی‌که قصد داشته باشد این حرکات را در اصفهان نیز انجام دهد به طور حتم جایگاهی در میان هواداران متعصب سپاهان نخواهد داشت.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول