اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-123

سوء‌استفاده از نام تشکل‌های دانشجویی در انتخابات ممنوع

در پی سوء استفاده برخی از افراد یا جریان‌های سیاسی از نام تشکل‌های دانشجویی با انتشار بیانیه و دعوتنامه مسئول سیاسی بسیج دانشجویی استان مازندران به این رفتارهای غیرقانونی و غیراخلاقی واکنش نشان داد.

سوء‌استفاده از نام تشکل‌های دانشجویی در انتخابات ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در پی سوء استفاده برخی از افراد یا جریان‌های سیاسی از نام تشکل‌های دانشجویی با انتشار بیانیه و دعوتنامه، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی استان مازندران به این رفتارهای غیرقانونی و غیراخلاقی واکنش نشان داد.

شهرام نوری در گفت‌وگو با فارس با اعتراض به این حرکت غیرحرفه‌ای گفت: در پی انتشار برخی از بیانیه‌ها، دعوتنامه‌ها و مطالب مختلف راجع به مسائل سیاسی از قول تشکل‌های دانشجویی در خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و وبلاگ‌های شخصی با انتقاد از انجام این‌گونه حرکات غیرقانونی و غیراخلاقی آن را نمود بارز بداخلاقی سیاسی می‌دانم.

وی گفت: در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد انتشار برخی مطالب له یا علیه برخی از جریانات و افراد هستیم که از نام تشکل‌های دانشجویی سوء استفاده می‌کنند و بدون اینکه آن تشکل یا فرد اطلاعی از موضوع داشته باشد در فضای سایبری اقدام به انتشار این مطالب می‌شود.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی مازندران افزود: اگر جریان‌های سیاسی فعال در جامعه موضع یا نظری راجع به موضوعی دارند، با شجاعت نظر خود را پیرامون آن موضوع بیان کنند، نه اینکه به دروغ نظرات خود را از زبان تشکل‌های دانشجویی و به نام آنها مطرح کنند.

این مقام مسئول گفت: تنها مرجع قانونی و رسمی صدور هرگونه بیانیه و یا اتخاذ هرگونه موضوع راجع به مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در بسیج دانشجویی را شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی برعهده دارد و هر نامه، بیانیه یا موضعی که غیر از این قالب باشد را فاقد ارزش می‌دانیم.

نوری در بحث انتخابات ریاست جمهوری موضع بسیج دانشجویی را موضعی بی‌طرفانه دانست و تصریح کرد: بسیج دانشجویی از گفتمان امام، انقلاب و رهبری دفاع می‌کند و وارد هیچ‌گونه مصداقی نمی‌شود البته تلاش داریم با ایجاد فضای پرشور انتخاباتی و دادن بصیرت به دانشجویان در راستای خلق حماسه سیاسی دیگر، قدم‌های بلندی برداریم.

نوری با حمایت از زحمات نهاد قانونی و ارزشمند شورای نگهبان در تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم، این نهاد را حافظ انقلاب و دستاوردهای گران‌سنگ آن دانست و افزود: با تنوع سلایقی که در تایید صلاحیت‌شدگان ریاست جمهوری یازدهم وجود دارد امیدواریم حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری به نحو شایسته تحقق یابد.

انتهای پیام/2296/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول