اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران:

بستن آزادراه پردیس سبب کندی ترافیک جاده قدیم تهران شده است

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران گفت: مسدود بودن آزادراه تهران پردیس سبب کند شدن ترافیک جاده قدیم تهران رودهن شده است.

بستن آزادراه پردیس سبب کندی ترافیک جاده قدیم تهران شده است

مهران کرانیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در رابطه با بازخوردهای بسته بودن آزادراه تهران پردیس اظهار کرد: جاده قدیم تهران رودهن و آزادراه تهران پردیس راه‏های دسترسی به جاده هراز و فیروزکوه و همچنین شهرهای این محدوده هستند.

وی اضافه کرد: این دو راه هم‏سو و موازی با هم بودند که در حال حاضر با وجود بسته شدن آزادراه تهران پردیس، جاده قدیم تهران رودهن زیر بار ترافیک رفته و این موضوع سبب شده تا فشار بیشتری به جاده قدیم وارد شود.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: گنجایش ترافیکی جاده قدیم تهران رودهن مانند هر راهی محدود است و همچنین در جاده قدیم دو تنگه یا قیف وجود دارد که یکی بعد از جاجرود و دیگری نیز نرسیده به پل کمرد است.

کرانیان بیان کرد: در این دو تنگه موجود در جاده قدیم تهران رودهن ترافیک کند و سبب پس زدن ترافیک می‏شود.

وی افزود: پلیس‏راه کناره دو سوی این تنگه‏ها را کنترل و از توقف و پارک خودروها و سد معبرها به شدت جلوگیری می‏کند؛ اما باز هم این تنگه‏ها سبب کند شدن تردد خودروها و پس زدن ترافیک می‏شوند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: در مسیر شمالی آزادراه تهران پردیس و یک‏هزار و 500 متر مانده به عوارضی، راه خروجی در نظر گرفته شده که وارد جاده قدیم می‏شود.

کرانیان ادامه داد: با بهره‏برداری از آزادراه تهران پردیس، 15 کیلومتر از این آزادراه زیر بار ترافیک رفته که سبب روان شدن ترافیک جاده قدیم به سمت پردیس شده است.

وی افزود: آزادراه تهران پردیس همچنان بسته است؛ اما روزهای جمعه به صورت اضطراری مسیر برگشت پس از تعطیل کردن پروژه به روی خودروها باز می‏شود.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران اظهار امیدواری کرد که تا پایان هفته و با بهره‏برداری از پروژه عمرانی پل‏های ورودی شهر پردیس، ترافیک به حال عادی خود بازگردد.

انتهای پیام/2568/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول