اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌احمدی‌مقدم ‌در جمع نیروهای نظامی ‌خراسان‌شمالی‌:

‌شواهد حاکی از حضور پرشور مردم در انتخابات دارد / در آستانه خلق حماسه ‌هستیم

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ‌بی‌تردید در 24 خرداد ‌حماسه بزرگی رقم خواهد خورد و همه شواهد حاکی از حضور پرشور مردم در انتخابات دارد.

‌شواهد حاکی از حضور پرشور مردم در انتخابات دارد / در آستانه خلق حماسه ‌هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم بعد از ظهر امروز در آئین شامگاهی نیروهای نظامی و انتظامی استان خراسان شمالی گفت: راه اسلام راه ولایت است و سعادت دنیا و آخرت در گرو تبعیت از ولایت فقیه است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتخاب 24 خرداد را برشمرد و گفت: بی‌تردید در این روز حماسه بزرگی رقم خواهد خورد و همه شواهد حاکی از حضور پرشور مردم در انتخابات دارد.

وی افزود: مشارکت در انتخابات پیش رو بالا خواهد بود و مردم به تلاش دشمنان برای برگزاری کم فروغ انتخابات توجه نخواهند کرد.

سردار احمدی‌مقدم به کاهش هزینه‌های تبلیغات نامزدهای انتخاباتی هم در این دوره اشاره کرد و افزود: خود نامزدها هم به این نتیجه رسیده که نباید تبلیغات غربی و پرهزینه کنند.

وی تصریح کرد: مردم لازم است تا به برنامه‌های کاندیداهای حاضر فارغ از تبلیغات انتخاباتی توجه کنند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در راستای انتخابات 24 خرداد نیروی انتظامی از مدت‌ها قبل همه تمهیدات لازم برای انجام وظایف محوله و برقراری نظم و امنیت را در انتخابات پیش رو در نظر گرفته است.

وی انجام وظایف محوله و برقراری امنیت را موجب برگزاری انتخاباتی قانونمند، پرشور و طبق مقررات و توأم با نظم و آرامش عنوان کرد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین با بیان اینکه ما اکنون در آستانه خلق حماسه سیاسی دیگری قرار داریم بیان داشت: این رویداد در خردادماه که نام آشنایی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده، روی خواهد داد.

وی آغاز نهضت امام (ره) و رحلت جانسوز ایشان را از مهم‌ترین حوادث برشمرد و گفت: همه ساله در 14 خرداد ماه جمع کثیری از عاشقان امام راحل با حضور بر مرقد مطهرش با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

سردار مقدم با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی هم در این مدت با فشارهای خود تلاش کرده که مردم را تسلیم کنند، افزود: با این همه خود دشمنان هم می‌دانند که با این فشارها و تحریم‌ها راه به جایی نخواهند برد.

وی گفت: آنان همچنین با انجام تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم هم تلاش کرده تا ارزش‌های دینی و انقلاب را کم رنگ کنند لیکن به این اهداف پلید خود دست نیافتند.

به گفته سردار احمدی مقدم اگرچه آنان در حوادث بعد از انتخابات 88 فتنه‌انگیزی کرده و البته توفیقاتی هم داشتند اما مردم ثابت کردند که در پای ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و از آن هرگز کوتاه نخواهند آمد.

وی همچنین آزادی خرمشهر را از حوادث مهم خرداد بیان کرد و گفت: عملیات آزاد‌سازی این شهر مقاوم در پرتو ایمان و رشادت‌های شهدا و رزمندگان رقم خورد.

انتهای پیام/63002/‌ش40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول