اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر دفاع

821 واحد مسکونی وزارت دفاع در کشور تحویل شد + تصاویر

821 واحد مسکونی احداثی توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نقاط مختلف کشور توسط سردار احمد وحیدی تحویل متقاضیان آن شد.

821 واحد مسکونی وزارت دفاع در کشور تحویل شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، در مسیر احداث این تعداد واحد مسکونی که عصر امروز افتتاح شد، بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه سایر نهادهای اجرایی زیرمجموعه این وزارت‏خانه نظیر شرکت‏های انبوه‏سازی مشارکت داشتند.

از مجموع 821 واحد مسکونی تحویل شده، 86 واحد با عنوان «آفتاب» در منطقه «گلشهر»، 20 واحد در مجموعه «پارچین»، 144 واحد مسکونی «ثامن» در پردیس، 116 واحد پروژه‏های «طوبی» در فردیس کرج، 12 واحد «سرافرازان» در مشهد، 208 واحد در رباط‏کریم، 16 واحد پروژه «ابوذر» در خیابان «خواجه عبدالله» و 140 واحد در شهر جدید پرند امروز افتتاح شد.

تجهیزات این واحدهای مسکونی در فاز چهار شهر جدید پردیس و جنب دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به صورت کامل تحویل کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شده و اموری نظیر نصب کابینت و رنگ ساختمان بر عهده صاحبان خانه‏هاست.

بر پایه این گزارش، در حال حاضر شهر و شهرستان پردیس مرکز اجرای پروژه‏های انبوه‏سازی مسکن مهر و همچنین سایر طرح‏های خانه‏سازی است.

شهرستان پردیس یا همان بخش مرکزی تهران سابق، یکی از پرجمعیت‏ترین مناطق مسکونی شرق استان تهران محسوب می‏شود.

این شهرستان تازه ‏تأسیس با مساحت یک‌هزار و 378 کیلومتر مربع از 55 آبادی، روستا، نواحی کارگاهی، مناطق زراعی، دو شهر پردیس و بومهن و دو بخش جاجرود و بومهن تشکیل شده است. 

 

انتهای پیام/2568/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول