اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد تعاون وزارت دفاع:

4 هزار واحد مسکونی امسال به کارکنان وزارت دفاع تحویل می‏شود

رئیس بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: 4 هزار واحد مسکونی امسال به کارکنان وزارت دفاع تحویل می‏شود تا مشکل مسکن آنها تا حدود زیادی برطرف شود.

4 هزار واحد مسکونی امسال به کارکنان وزارت دفاع تحویل می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، امیر سرتیپ سعید رفیعی عصر امروز در آیین افتتاح طرح‏های خانه‏سازی وزارت دفاع که با حضور جمعی از مسئولان در شهر پردیس انجام شد، اظهار داشت: این بنیاد برای ارائه خدمات شایسته به کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، پرداخت تسهیلات ازدواج و خودرو به آنها را در دستور کار قرار داده است.

وی از تعیین تکلیف فاقدان مسکن شاغل در وزارت دفاع تا سال آینده خبر داد و افزود: در حال حاضر، باید با آماده‏سازی بسترهای لازم برای خانه‏دار شدن کارکنان جدید و فرزندان کارکنان فعلی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این حوزه گام برداشت.

تحویل 4 هزار واحد مسکونی تا پایان امسال

رئیس بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تحویل 4 هزار و 354 واحد مسکونی در سال گذشته به کارکنان این وزارت‏خانه خبر داد و گفت: امسال نیز بیش از این مقدار، واحد مسکونی در سراسر کشور به کارکنان این وزارتخانه واگذار می‏شود.

رفیعی از جبران یک‌هزار و 700 واحد عقب‏‌ماندگی امور عمرانی این مجموعه خبر داد و افزود: همچنین تکمیل طرح‏های نیمه‏‌تمام از دیگر برنامه‏های بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تلقی می‏شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اعتبارات مالی مورد نیاز برای تکمیل طرح‏های خانه‏سازی تأمین شده است.

رئیس بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: با وجود چنین اعتباری طرح‏هایی نظیر 500 واحدی «گیلاوند»، 146 واحدی «خاورشهر» و فاز یک «سپهر» اجرای خود را از سر می‏گیرند.

رفیعی از افزایش وام خرید خانه در قالب طرح «حکمت» تا 40 میلیون تومان خبر داد و گفت: طبق ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، وام طرح حکمت رقمی بالغ بر 30 میلیون تومان بود، اما با نظر وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح این وام تا 40 میلیون تومان افزایش یافت.

انتهای پیام/2568/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول