اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز آغاز شد

نمایشگاه طراحی‌ و نشانه‌های بسته‌بندی در حوزه هنری همدان

از امروز به مدت یک هفته نگارخانه حوزه هنری استان همدان میزبان نمایشگاهی از نشانه‏ها و طراحی بسته‌بندی است.

نمایشگاه طراحی‌ و نشانه‌های بسته‌بندی در حوزه هنری همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، نمایشگاهی از نشانه‌ها و طراحی بسته‌بندی سمانه گوهر رستمی از امروز در نگارخانه این حوزه به روی دیوار می‌رود.

گوهر رستمی در خصوص این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه تعداد 30 نشانه و 15 طرح بسته‏بندی، با طراحی انتزاعی و رئال به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: در طراحی بسته‌بندی کالا با مخاطب عام تلاش داشته‌ایم از طرح‌های رئال استفاده کنیم تا مخاطب بدون آنکه لازم باشد روی جلد را بخواند و از محصولی که می‌خرد مطلع باشد اما در کارهای با مخاطب خاص، مثل محصولات هنری، از طرح‌های انتزاعی بهره گرفته شده است.

گوهررستمی ادامه داد: طراحی‌های بسته‌بندی به دلیل عدم مخاطب امروزی از طرح‌های سنتی بیشتر شکلی فانتزی و غربی به خود گرفته اما در طراحی آرم اینطور نیست و اصالت ایرانی خودش را بیشتر حفظ کرده است.

این نخستین نمایشگاه انفرادی سمانه گوهررستمی است که با همکاری حوزه هنری استان همدان از امروز به مدت یک هفته از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 18 در محل نگارخانه حوزه هنری در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/89003/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول