اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی خبر داد

افزایش صادرات از گمرکات آذربایجان غربی

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: طی یک ماه نخست سال ‌جاری، صادرات گمرکات آذربایجان غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته دو درصد افزایش یافت.

افزایش صادرات از گمرکات آذربایجان غربی

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به صادرات گمرکات آذربایجان غربی اظهار داشت: طی یک ماه نخست سال‌ جاری 140 هزار و 349 تن کالا به ارزش 49 میلیون و 403 هزار و 173 دلار از گمرکات آذربایجان غربی صادر شد.

وی با اشاره به میزان صادرات در فروردین‌ ماه سال گذشته از گمرکات آذربایجان غربی تصریح کرد: در این مدت، 136 هزار و 964 تن کالا به ارزش 48 میلیون و 654 هزار و 232 دلار صادر شده است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی به افزایش صادرات گمرکات آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: طی یک ماه نخست سال‌ جاری صادرات از گمرکات آذربایجان غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن و ارزش دلاری دو درصد رشد داشته است.

وی افزود: میانگین ارزش دلاری هر تن کالای صادراتی از گمرکات آذربایجان غربی در یک ماه نخست سال ‌جاری 352 دلار بود.

سیداحمدی مجموع صادرات گمرکات آذربایجان غربی بدون تجارت چمدانی در یک ماه نخست سال ‌جاری را 139 هزار و 270 تن عنوان کرد و گفت: ارزش دلاری این کالاها 49 میلیون و 59 هزار و 473 دلار برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: صادرات گمرکات آذربایجان غربی بدون تجارت چمدانی در یک ماه نخست سال گذشته، 134 هزار و 763 تن به ارزش 47 میلیون و 519 هزار و 43 دلار بود.

سیداحمدی ادامه داد: طی یک ماه نخست سال ‌جاری صادرات گمرکات آذربایجان غربی بدون تجارت چمدانی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن و ارزش دلاری سه درصد افزایش یافت.

وی گفت: میانگین ارزش دلاری هر تن کالای صادراتی از گمرکات آذربایجان غربی بدون تجارت چمدانی در یک ماه نخست سال‌ جاری 352 دلار گزارش شده است.

انتهای پیام/61010/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول