اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اعتراض مردم اعلام شد

پرترددترین مسیر تعریضی سمنان، معطل مالک بی‌ملاحظه 2 مغازه مخروبه

در پی اعتراض مردم اعلام شد که اجرای پروژه آزادسازی معابر در پرترددترین مسیر تعریضی سمنان، معطل مالک بی‌ملاحظه دو مغازه مخروبه است.

پرترددترین مسیر تعریضی سمنان، معطل مالک بی‌ملاحظه 2 مغازه مخروبه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، مدتی است که شهروندان سمنانی درباره تأخیر در تعریض خیابان سعدی گلایه دارند؛ بر این اساس امروز علت این تأخیر طولانی مدت اعلام شد.

شهردار منطقه یک سمنان در پاسخ به سئوالی که درباره اتمام این پروژه پرسیده شد، گفت: در راستای تعریض خیابان سعدی سمنان، سه مغازه بین این خیابان و نزدیک سه راه شهدا باقیمانده بود که با دو تن از مالکان پیش از فرا رسیدن سال جدید به تفاهم رسیدیم و مغازه‌ها تخریب شد.

سعید حسینی افزود: تنها دو مغازه تا تعریض کامل خیابان سعدی باقیمانده که متأسفانه خطرات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است و در صورتی که کسی به خیابان شهر آشنا نباشد، به دلیل وسیع بودن خیابان و سرعت زیاد خودروها احتمال بروز تصادف در این نقطه بالاست.

وی اظهار داشت: متأسفانه در برخی موارد، مالکان تقاضای مبالغی بسیار بیشتر از قیمت کارشناسی دارند که از عهده شهرداری خارج است؛ این در حالی ‌است که برابر قانون ما فقط می‌توانیم ملک‌ها را بر اساس قیمت کارشناسی خریداری کنیم.

شهردار منطقه یک سمنان افزود: برای ملک‌های باقیمانده قیمت کارشناسی اعلام شده و امیدواریم این شهروند گرامی با در نظر گرفتن امنیت و آسایش دیگر شهروندان هرچه زودتر با شهرداری به توافق برسد.

حسینی خاطر نشان کرد: در صورتی که مذاکرات جدید موفقیت‌آمیز باشد و با مالک به تفاهم برسیم، تخریب ظرف دو هفته انجام می‏شود و تعریض خیابان به پایان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این، بانک مسکن مشکل اصلی تعریض این خیابان بود که با مساعدت مسئولان این بانک، مشکل برطرف شد.

پیگیری‏ها نشان می‌دهد مسئولان شهرداری سمنان تمام تلاش خود را برای رفع مشکل انجام دادند و حالا وقت آن است تا شهروندان مذکور احترام به حقوق همشهریان را ادا کنند.

انتهای پیام/2249/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول