اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فعال سیاسی انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد

ستاد محسن رضایی امروز در گچساران افتتاح می‌شود

بلذ

ستاد محسن رضایی امروز در گچساران افتتاح می‌شود

علی‌مراد کاظم‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ستاد انتخاباتی محسن رضایی امروز رأس ساعت 18 با حضور اصغر حبیبی فعال سیاسی انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد انتخاباتی محسن رضایی در کنار پارک دوستی و روبروی شورای اسلامی شهر دوگنبدان افتتاح می‌شود، افزود: این ستاد با حضور و سخنرانی سرهنگ علی‌اصغر حبیبی فعال سیاسی انتخاباتی در گچساران افتتاح می‌شود.

کاظم‌پور با دعوت از هواداران و اقشار مختلف مردم برای حضور در ستاد انتخاباتی محسن رضایی گفت: از اقشار مختلف جامعه، روحانیون، دانشگاهیان، فرهنگیان و تمامی کسانی که دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند؛ برای حضور در این ستاد دعوت به عمل می‌آید.

وی رعایت مر قانون و اصول و اخلاق انتخاباتی را مهم‌ترین اولویت کاری و فعالیت این ستاد عنوان کرد و گفت: همدلی، وحدت و دوری از تخریب و تضعیف دیگر کاندیداها در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات در دستور کار این ستاد قرار گرفته است.

مسئول ستاد محسن رضایی در گچساران تصریح کرد: کمیته‌های مختلف انتخاباتی محسن رضایی تشکیل و آماده فعالیت برای این کاندیدای ریاست جمهوری در گچساران بر اساس رعایت قانون است.

انتهای پیام/82014/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول