اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران

جلیلی به ولایت و مردم فکر می‌کند/ نظر حدادعادل در مورد کناره‌گیری

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران با بیان اینکه جلیلی برای انقلاب فردی موفق‌تر است، تصریح کرد: جلیلی در ولایت‌پذیری فردی مطمئن است، چرا که به ولایت و مردم فکر می‌کند.

جلیلی به ولایت و مردم فکر می‌کند/ نظر حدادعادل در مورد کناره‌گیری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عبدالوحید فیاضی رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران در مراسم افتتاح دفتر مردمی ستاد انتخاباتی حیات طیبه در مازندران اظهار داشت: بسیاری از نیروهای ارزشی، دانشگاهیان، ایثارگران، طبقات عادی جامعه و نیز افرادی که گیرنده سیاسی آنان بالا است توجه‌شان به جلیلی جلب شد چون ایشان شخصیتی با محتوای جهادی، دینی و حامل ارزش‌های بلند انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه جلیلی به معیار مقاومت در جامعه تبدیل شده است، ادامه داد: جلیلی با استقامت توانست از حقوق حقه ملت ایران در سخت‌ترین بمب‌باران دشمن دفاع کند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلیلی برای انقلاب فردی موفق‌تر است، تصریح کرد: جلیلی در ولایت‌پذیری فردی مطمئن است زیرا به ولایت و مردم فکر می‌کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه جلیلی در سخنان خود کسی را تخریب نمی‌کند، خاطرنشان کرد: ما قصد داریم خود را تثبیت کنیم، تخریب‌کردن در ستاد انتخاباتی جلیلی جایی ندارد.

وی با بیان اینکه ما تشخیص‌دهنده صلاحیت افراد نیستیم، گفت: ما باید اصلح را برای ریاست‌جمهوری انتخاب کنیم.

فیاضی درجه ولایت‌مداری در افراد را متفاوت دانست و بیان داشت: آنانی که می‌خواهند به حماسه سیاسی رهبری کمک کنند باید در جهت اثبات چهره نامزدی که به آن رسیدند معرفی کنند نه اینکه در نفی کسی سخن بگویند.

وی در ادامه سخنانش گفت: مناظره‌ها جایی است که می‌توان پاسخگو بود.

فیاضی دلیل تاخیر شکل‌گیری ستاد سعید جلیلی در مازندران را دیر‌ ثبت‌نام کردن این کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری دانست و خاطرنشان کرد: پرچم گفتمان امام و ولایت باعث شد تا جلیلی برای این انتخابات وارد شود.

وی با بیان اینکه با ورود جلیلی در عرصه انتخابات موج قابل توجهی ایجاد شد، این موج را نشان دهنده معنویت وی دانست.

فیاضی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه ما نمی‌خواهیم در مازندران برای جلیلی کار شکلی انجام دهیم، افزود: کار ما راه‌انداختن بساط نیست، ما گرزی را می‌کوبیم و بعد نتیجه می‌گیریم.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در مازندران شکل‌گیری ستاد را برای هم‌گرایی در فعالیت‌ها دانست و ادامه داد: حرکت ما برای خلق حماسه سیاسی است.

وی افزود: تاکنون همه فعالیت‌ها برای معرفی جلیلی به صورت خودجوش و مردمی انجام شد.

فیاضی با اشاره به اینکه سعید جلیلی از سرمایه‌های انقلاب محسوب می‌شود، بیان داشت: جلیلی به نسبت دیگران ولایت‌مدارتر و دارای تجربه و دانش بیشتری است.

وی ادامه داد: این حس مرا کشاند تا برای این دستور و توسعه این فکر و فرهنگ در قالب حماسه سیاسی با عنوان انتخابات مشارکت کنم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تخریب و آزرده کردن دیگران را در ستاد انتخاباتی جلیلی نفی کرد و گفت: زمان پیروز شدن نباید به فکر تقسیم غنیمت باشیم. حرکت‌های خودجوش ما عین پیروزی است.

این مسئول در ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران با اشاره به اینکه تاکنون حدود 250 نفر در مازندران اعلام فعالیت کردند، گفت: این افراد امام جماعت، استاد دانشگاه، بسیجی، معلم و جانباز و اقشار مختلف جامعه بودند که برای فعالیت در ستاد جلیلی اعلام آمادگی کردند.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما ایجاد شور حماسه سیاسی در استان است، یادآور شد: هیچ کس حق ندارد از امروز تا 24 خرداد به من درباره دیگری بد بگوید، اگر تمام عالم بریزند من عقب‌نشینی نمی‌کنم، قوی و مقتدر با ادبیات درست می‌ایستیم.

فیاضی در بخش پایانی سخنانش  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دیدگاه گفتمان انقلاب اسلامی از نگاه جلیلی چیست، گفت: "گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان سرمایه‌داران نیست گفتمان پابرهنه‌هاست، گفتمان انقلاب اسلامی ولایت است، پدر انحراف بسوزد."

وی درباره ائتلاف توضیحاتی داد و افزود: قرار بود سه نفر ائتلافی داشته باشند، آیت‌الله مصباح که به عنوان فرزانه انقلاب محسوب می‌شوند،جلیلی را تایید کردند و از طرف دیگر جبهه پایداری نیز بعد از باقری‌لنکرانی حمایت خود را از جلیلی اعلام کردند.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در مازندران با بیان اینکه نظرها در ائتلاف ولایتی، قالیباف و حداد عادل متفاوت است، بیان داشت: با حداد عادل صحبت کردم. نظرش این بود که 10 روز بعد از تبلیغات رسانه‌ای نظرسنجی‌هایی که انجام شد بالاترین رای را می‌پسندم.

فیاضی افزود: ولایتی همچنان در ادبیاتش اذعان کرد که تمکین نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته ولایتی، قالیباف و جلیلی در فراکسیون اصولگرایان مجلس حضور داشتند، بیان داشت: آنجا همین صحبت‌ها شد، شاید به وفاق برسند، ولی آنچه من می‌بینم دود سفیدی از این اگزوز بیرون نمی‌آید.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: جلیلی با حمایت سیاسی جبهه و نیروی مردمی در حال کارکردن است و آنچه در تهران دیدم نیروهای مردمی هستند که خارج از چارچوب ائتلاف فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه ما به تکلیف خود عمل می‌کنیم، تصریح کرد: این موضوع، جبهه جدید انقلاب اسلامی است که باز شد.

فیاضی خاطرنشان کرد: جلیلی را برای احیای گفتمان انقلاب اسلامی انتخاب کردیم، ما زجر کشیده‌ایم و این گفتمان را باید پاس بداریم.

به گزارش فارس، فیاضی رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران، مرتضی نوربخش را به عنوان جانشین خود در استان انتخاب کرد.

انتهای پیام/ 86006/ک40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول