اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

رعایت اخلاق انتخاباتی اصلی‌ترین وظیفه نامزدهاست

فرماندار شهرستان خلخال گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی در زمان تبلیغات و رقابت انتخاباتی اصلی‌ترین وظیفه و رویکرد نامزدهای انتخابات شهری و روستایی است.

رعایت اخلاق انتخاباتی اصلی‌ترین وظیفه نامزدهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در نشست مشترک با نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان خلخال و بخش‌های تابعه اظهار داشت: نقش مردم در انتخابات کشورمان همیشه تاثیر‌گذار بوده و این مردم هستند که با حضور خود و انتخاب فرد اصلح بار دیگر نقش‌آفرینی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث حکومت اسلامی بی‌قانونی جایگاهی ندارد و تمامی نامزدها و کسانی که در این مرحله از انتخابات شوراها ثبت‌نام کرده‌ و صلاحیت گرفته‌اند باید با تمکین به قانون در این حضور حماسی نقش موثر و مطلوب داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان خلخال پرهیز از هر‌گونه اسراف در جامعه در زمان انتخابات را ضروری اعلام کرد و گفت: در حکومت اسلامی و دینی اسراف جایگاهی ندارد و کاندیداها باید در تبلیغات خود از این معضل پرهیز کنند.

محمدی یادآور شد: حضور مردم در انتخابات 24 خرداد نشانه علاقه‌مندی مردم به نظام است و مردم در چند دهه گذشته بارها به صورت گسترده و مطلوب در صحنه‌های مختلف نظام حاضر شده‌اند و ثابت کرده‌اند که برای همیشه در کنار نظام خواهند ماند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش مجموعه ستاد انتخابات شهرستان خلخال گفت: باید سعی کنیم در این دوره از انتخابات نیز مانند همیشه دشمنان را مایوس کرده و حیله‌ها و ترفندهای آنان را نقش بر ‌‌آب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،‌ در این نشست امام جمعه شهرستان خلخال نیز به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص رعایت قانون اشاره کرده و بیان داشت: احترام به قانون وظیفه اساسی تمامی نامزدهاست.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری گفت: برای ثبات خود و اثبات حقانیت خود مناسب نیست که دیگران را نفی کرده و یا آنها را مورد تهمت و افترا قرار دهیم یا به مردم وعده‌های دروغین بدهیم.

وی تصریح کرد: لازم است کاندیداهای انتخاباتی در زمان تبلیغات به بیان برنامه‌های خود بپردازند و راهکارهای خود را در عمران و آبادانی شهر به مردم تبیین کنند و از تخریب دیگر کاندیداها بپرهیزند.

دادستان شهرستان خلخال نیز در این نشست شرایط قانونی و تخلفات در انتخابات را یادآور شده و خواستار پرهیز از توهین، نشر اکاذیب و پرهیز از وعده‌های دروغین شد.

علی رمضان‌پور همچنین از برخورد جدی و ویژه با متخلفان انتخابات خبر داد و گفت: در این راستا کلیه فعالیت‌های نامزدها رصد شده و با متخلفان برخورد قانونی و جدی خواهد شد.

انتهای پیام/62008/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول