اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 200

پایین‌محلی: خلق «حماسه سیاسی» هدف ستاد قالیباف در گلستان است

دبیر اجرایی ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان با اشاره به اینکه حفظ تقوای الهی و پرهیز از تخریب دیگر نامزدها توصیه این مجموعه است گفت: مهمترین وظیفه ستادهای انتخاباتی قالیباف در گلستان خلق «حماسه سیاسی» است.

پایین‌محلی: خلق «حماسه سیاسی» هدف ستاد قالیباف در گلستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی پایین‌محلی صبح امروز در جمع ستادهای انتخاباتی شهرستان‌های تابعه استان اظهار داشت: در کنار این هدف ارزشمند باید به دنبال توفیق نامزدی باشیم که از او حمایت می‌کنیم.

اعتدال و شایسته‌سالاری محور برنامه‌های مدیریتی دکتر قالیباف

وی ادامه داد: این مسیر راه پرپیچ و خم و دشواری است اما باید به مثابه تکلیف به آن نگاه کنیم تا بتوانیم به هدف خود در این مسیر نایل شویم.

پایین‌محلی با اشاره به برنامه‌های دکتر قالیباف در این دوره از انتخابات یادآور شد: برنامه‌های این نامزد برنامه‌محور و جهادی مبتنی بر کارآمدی، اعتدال، شایسته‌سالاری و ارزش‌های دینی و انقلابی است.

وی یادآور شد: بدون هرگونه تعصبی، باید گفت این برنامه‌‌ها کامل‌ترین برنامه‌ای است که تاکنون توسط نامزدهای انتخاباتی ارائه شده که به شکلی همه‌جانبه، تمامی حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور را پوشش داده است.

تاکید بر وحدت تمامی عناصر جامعه برای تحقق سربلندی و توسعه کشور

این فعال انتخاباتی با اشاره به تاکید قالیباف بر موضوع پیشرفت و عدالت عنوان کرد: تاریخ معاصر ما، تاریخ تامل در مساله توسعه‌نیافتگی، خردورزی در چیستی و چگونگی رسیدن به پیشرفت توام با عدالت به عنوان خواست و مطالبه‌ مهم مردم شریف ایران زمین است.

پایین‌محلی تصریح کرد: تحقق پیشرفت و عدالت در کشور، مستلزم بهبود و تقویت همه‌جانبه‌‌ برنامه‌ها، رویکردها و نظامات اجرایی کشور است.

وی با تاکید بر وحدت تمامی عناصر جامعه برای تحقق سربلندی و توسعه کشور یادآور شد: در اندیشه دکتر قالیباف، کسانی که با اقدامات خود وحدت جامعه را خدشه‌دار می‌کنند، عملکردشان با آرمان‌های انقلاب و رهبری فاصله و تعارض دارد.

پایین‌محلی خاطرنشان کرد: در دیدگاه این نامزد عملگرا و عدالت‌محور، چنین افرادی گوهر انقلاب را نمی‌شناسند و قدر این نعمت بزرگ و الهی را نمی‌دانند.

تاکید بر رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی

وی با تاکید بر رعایت اخلاق در زمینه تبلیغات افزود: حفظ تقوای الهی و پرهیز از تخریب دیگر نامزدها مهمترین توصیه این مجموعه به ستادهای انتخاباتی استان است.

دبیر اجرایی ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان خطاب به روسای این ستاد در شهرستان‌های استان متذکر شد: ضمن پرهیز از هرگونه بداخلاقی در زمینه تبلیغات انتخاباتی، با ایمان در مسیری که انتخاب کرده‌اید، گام بردارید.

حسینی ابراز امیدواری کرد به لطف خدا و تلاش همه حامیان این نامزد انتخاباتی، دکتر قالیباف بتواند با کسب آرای حداکثری، یازدهمین سکاندار اجرایی کشور شود.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای خبر/83002/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول