اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان:

وعده‌های دروغ کاندیداها موجب تخریب انتخابات می‌شود

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان دادن وعده‌های دروغ را مخرب انتخابات دانست و گفت: وعده‌های دروغ سبب بی‌اعتمادی مردم نسبت به کاندیداها می‌شود.

وعده‌های دروغ کاندیداها موجب تخریب انتخابات می‌شود

حسین عبادتی دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اقدامات صدا و سیما برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: برنامه‌های اختصاصی صدا و سیما برای هر کاندیدا و مناظره‌های انتخاباتی تاثیر مثبتی در امر تبلیغات آنها دارد.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات صدا و سیما امکانات خوبی در اختیار کاندیداها قرار گرفته است، تصریح کرد: ظرفیت رسانه‌ها برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری نسبت به گذشته افزایش یافته است.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه کاندیداها در دادن وعده به مردم انصاف را در نظر بگیرند، گفت: کاندیداها از دادن وعده‌های غیر منطقی و غیر عملی خودداری کنند.

عبادتی دادن وعده‌های دروغ را مخرب انتخابات دانست و گفت: وعده‌های دروغ سبب بی‌اعتمادی مردم نسبت به کاندیداها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بعضی از کارها برای عملی شدن به زمان نیاز دارند، تصریح کرد: کاندیداها در وعده‌های خود به زمان و ابزارهای مورد نیازشان برای تحقق وعده‌های خود توجه کنند.

عبادتی ادامه داد: همچنین کاندیداها از دادن وعده‌های فریبنده و غیر قابل اجرا خودداری کنند.

وی دادن وعده‌های دروغ را مخرب انتخابات دانست و تصریح کرد: وعده‌های دروغ سبب بی‌اعتمادی مردم نسبت به کاندیداها می‌شود.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان بزرگترین سرمایه یک حاکمیت را اعتماد مردم دانست و اظهار کرد: اعتماد مردم منجر به اقتدار حاکمیت می‌شود.

وی اضافه کرد: در صورت مخدوش شدن اعتماد مردم نسبت به کاندیداها بازسازی دوباره اعتماد آنان مشکل است.

عبادتی تخریب کاندیداها توسط همدیگر را ناشایست دانست و اذعان داشت: کسی که توانایی اثبات خود را نداشته باشد تلاش می‌کند با نفی کارهای دیگران خود را نمایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه نقد عملکرد برخی کارها ضروری است، تصریح کرد: در نقد کردن نباید از ادبیات بی‌ادبانه و غیر محترمانه استفاده شود.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه کاندیداها از بزرگنمایی مشکلات خودداری کنند، گفت: به رقیب نباید از دید دشمن نگاه کرد چراکه این دیدگاه به معنای تخریب همدیگر است.

وی از کاندیداهای ریاست جمهوری خواست که در صورت رئیس‌جمهور شدن به مسائل و مشکلات استان‌ها نیز رسیدگی کنند چراکه مجموع استان‌ها کشور را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/73008/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول