اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست هم‏اندیشی مسئولان انتخاباتی مطرح شد

برقراری نظم و امنیت برگزاری انتخابات در دامغان / اجازه فتنه‏گری داده نمی‏شود

در نشست هم‏اندیشی هیئت‏های اجرایی و نظارت انتخابات بر لزوم برقراری نظم و امنیت برگزاری انتخابات در دامغان تأکید و تصریح شد که در این دوره، دیگر اجازه فتنه‏گری به دشمنان نظام داده نمی‏شود.

برقراری نظم و امنیت برگزاری انتخابات در دامغان / اجازه فتنه‏گری داده نمی‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، رئیس اداره اطلاعات شهرستان دامغان ظهر امروز در نشست هم‏اندیشی هیئت‏های اجرایی و نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای دامغان، دیباج، کلاته‏رودبار و امیریه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دامغان، به موضوع امنیت در جامعه پرداخت و افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر فرزانه و اندیشمند انقلاب اسلامی به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، باید با همراهی و همکاری همگان در تحقق این شعار مشارکت کنیم.

وی اضافه کرد: همه باید در برقراری نظم و امنیت در جامعه تلاش کنند؛ چراکه محقق شدن فرامین رهبری انقلاب کمک به امنیت جامعه است و باید بکوشیم در این راستا گام برداریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان از راه‏های مختلف تلاش می‏کنند تا به انقلاب، نظام و مردم ضربه وارد کنند ولی با مقاومت و ایستادگی ملت ایران مواجه هستند و در اهداف خود به جایی نمی‏رسند.

رئیس اداره اطلاعات شهرستان دامغان افزود: باید بهتر از گذشته در مقابل ترفندها و توطئه‏های دشمنان مقاومت و ایستادگی کنیم و آنان را به عقب‏نشینی در اهدافشان واداریم و نقشه‏هایشان را نقش بر آب کنیم.

وی یادآور شد: کاهش مشارکت مردم، ساختارشکنی، ایجاد شکاف طبقاتی بین مردم و اختلال در فرآیند انتخابات از اهداف دشمنان در ایام انتخابات است که از مدت‏ها پیش به دنبال این موضوع بوده‏اند و باید با هوشیاری و بصیرت با اهداف دشمنان آشنا و با آنها مقابله کنیم.

این مدیر اجرایی اضافه کرد: دشمنان در فضای مجازی نیز می‏کوشند به اهداف خود در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست پیدا کنند و همه ما باید نسبت به این موضوع هوشیار باشیم.

وی اظهار داشت: نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باید اخلاق نیک را سرلوحه کار تبلیغات انتخابی خود قرار دهند و با رعایت اخلاق انتخاباتی به برگزاری سالم انتخابات کمک کنند.

رئیس اداره اطلاعات شهرستان دامغان گفت: امیدواریم انتخابات امسال با حضور و مشارکت فعال مردم برگزار و بار دیگر برگ زرینی بر صفحات انقلاب اسلامی ایران افزوده و باعث عزت و افتخار ملت ایران شود.

انتهای پیام/2249/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول