اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دامغان در مجلس:

شوراها پارلمان‏های محلی هستند / آرای کسب شده در انتخابات حلال باشد

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از شوراها به عنوان نهادهای مردمی و پارلمان‏های محلی یاد کرد و گفت: آرای کسب شده در انتخابات باید حلال باشد.

شوراها پارلمان‏های محلی هستند / آرای کسب شده در انتخابات حلال باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عبدالرحمان رستمیان ظهر امروز در نشست هم‌ا‏ندیشی هیئت‏های اجرایی و نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای دامغان، دیباج، کلاته‏رودبار و امیریه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دامغان اظهار داشت: شوراها در تصمیم‏گیری شهر و منطقه خود تأثیرگذاری فراوانی دارند و می‏توانند به رشد و توسعه حوزه انتخابیه خود کمک فراوانی کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور در عرصه‏های اجتماعی یک سرمایه است و باید قدر این سرمایه را بدانیم.

رستمیان اضافه کرد: نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا با ارزیابی و توانمندی وارد میدان و صحنه شده‏اند و این توانمندی را باید پس از کسب آرا در عمل نشان دهند.

وی افزود: نامزدهای شوراهای اسلامی پس از موفقیت در انتخابات و کسب آرا باید مقابل مردم احساس وظیفه کنند و پاسخگوی مطالبات آن‌ها باشند.

نایب رئیس هیئت نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان یادآور شد: آرای کسب شده باید حلال باشد و تلاش کنیم مسیر و راه درست را انتخاب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان دامغان در تمام ادوار الگو بوده و بار دیگر باید الگو بودن را با حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‏های اخذ رأی را در روز 24 خرداد به نمایش می‏گذارد.

رستمیان اظهار داشت: نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با انجام تبلیغات سالم در حفظ آرامش، وحدت و اعتماد اجتماعی گام بردارند.

نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای دامغان، دیباج، کلاته‏رودبار و امیریه 109 نفر هستند که روز 24 خرداد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/2249/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول