اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه پزشکی شاهرود:

جلوی نا‌امنی روحی و روانی جامعه گرفته شود / نظام سلامت به توجه بیشتری نیاز دارد

رئیس بسیج جامعه پزشکی شهرستان شاهرود با بیان اینکه باید جلوی نا امنی روحی و روانی جامعه گرفته شود، گفت: نظام سلامت به توجه بیشتری نیاز دارد.

جلوی نا‌امنی روحی و روانی جامعه گرفته شود / نظام سلامت به توجه بیشتری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی عجم‌نوروزی پیش از ظهر امروز در نخستین کارگروه تخصصی سلامت شهرستان شاهرود که با حضور اعضای بسیج جامعه پزشکی و افراد صاحب نظر حوزه سلامت در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد، با اشاره به انتخابات پیش رو و حضور حداکثری در آن اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا انتخابات به گونه‌ای که مدنظر رهبر فرزانه انقلاب است، اجرا شود تا دشمنان قسم خورده انقلاب بار دیگر ناامید و مأیوس شوند.

وی با تاکید بر نقش مهم دست اندرکاران نظام سلامت در برگزاری انتخابات افزود: بسیج جامعه پزشکی باید به عنوان حامیان سلامت جامعه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در خط مقدم باشد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی شهرستان شاهرود بیان داشت: بسیج جامعه پزشکی باید نشان دهد که همان گونه به سلامت جسمی جامعه اهمیت می‌دهد، به سلامت روانی و روحی جامعه نیز اهمیت می‌دهد.

عجم‌نوروزی خاطرنشان کرد: برای اینکه جلوی ناامنی روحی و روانی جامعه گرفته شود، باید انتخاباتی پرشور برگزار کنیم تا جلوی فتنه‌گران داخلی و خارجی و مخلان نظم و امنیت جامعه را بگیریم.

انتهای پیام/74007/ش10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول