اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان خبر داد

اشتغال به کار 200 نفر با راه‌اندازی بیمارستان فرشچیان

استاندار همدان گفت: با بهره‌برداری از بیمارستان فرشچیان 200 نفر در بخش خدمات شاغل می‌شوند.

اشتغال به کار 200 نفر با راه‌اندازی بیمارستان فرشچیان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در سومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در سال جاری با بیان اینکه سهمیه اشتغال 31 هزار و 488 نفر اعلام شده در سال جاری بدون احتساب بخش مسکن است اظهار داشت: اگر در برخی از شهرستان‌ها برای ایجاد اشتغال مشکلی وجود دارد 10 درصد سهمیه شناور برای جابه‌جایی سهمیه با شهرستان‌های دارای توانمندی را اختصاص می‌دهیم. 

وی ادامه داد: در سال جاری سهمیه اشتغال استان نسبت به سال 91 کاهش نداشته است و فقط بخش مسکن که سهم قابل توجهی در ایجاد اشتغال دارد را جدا کردند که در یک جلسه دیگر به آن خواهیم پرداخت.

استاندار همدان در ادامه به راه‌اندازی بیمارستان فرشچیان اشاره کرد و ابراز داشت: با بهره‌برداری از این بیمارستان بیش از 200 نفر نیرو فقط در بخش‌های خدمات به غیر از دکتر و پرستار شاغل خواهند شد.

وی افزود: با جذب نیروهای جدید در سازمان‌ها نیروهای قدیمی به علت کاهش ساعات اضافه کار و کم شده حقوق انگیزه کافی برای انجام کار را نخواهند داشت و از طرفی دیگر نیروهای جدید بی‌تجربه هستند و چند سال طول می‌کشد تا بتوانند مانند نیروهای قدیمی کار انجام دهند.

آزاد بیان داشت: اگر دستگاه‌ها با این وضعیت که به ضرر آنها است می‌توانند کار را درست جلو ببرند مجوز جذب نیرو می‌دهیم و با توجه به نیاز فنی و حرفه‌ای اگر تأمین اعتبار برای پرداخت حقوق نیروهای جدید را تقبل می‌کند مجوز جذب 10 نفر نیروی جدید را صادر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان ورزش و جوانان برای اجرای تعهد اشتغال خود به سمت ایجاد باشگاه حرکت کنند تصریح کرد: اگر از توان بخش خصوصی با ایجاد باشگاه استفاده شود اشتغال محقق شده و مشکل حل می‌شود وگرنه تا تأمین تسهیلات سهمیه اجرای اشتغال ورزش و جوانان را به عقب می‌اندازیم. 

استاندار همدان در پایان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها برای گرم شده تنور انتخابات تلاش کنند و با هدف‌گذاری انجام شده باید حماسه سیاسی محقق شود و در این انتخابات کار خود را انجام می‌دهند و دستگاه‌ها از مردم عقب نمانند. 

انتهای پیام/89019/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول