اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ولایتی:

توجه به ارزش‌های اسلامی سبب رستگاری می‌شود / مشکلات اقتصادی برطرف می‌شود

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری توجه جهان به ارزش‌های اسلامی سبب رسیدن مردم به رستگاری می‌شود، گفت: تا پایان چشم‌انداز 20 ساله تمام مشکلات اقتصادی موجود برطرف می‌شود.

توجه به ارزش‌های اسلامی سبب رستگاری می‌شود / مشکلات اقتصادی برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی اکبر ولایتی عصر امروز در جمع علما و روحانیون آذربایجان غربی، در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه، اظهار داشت: آذربایجان غربی خطه بزرگ مردانی است که همواره در دفاع از ایران اسلامی ثابت قدم بودند.

وی با اشاره به نشان ویژه شجاعت حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و نشان ویژه پژوهش آیت‌الله علی اکبر قریشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: وجود این دو عالم و روحانی در آذربایجان غربی به عنوان یک ارزش تلقی می‌شود.

ولایتی با اشاره به نقش روحانیون در جهان اسلام، افزود: روحانیون نقش حائز اهمیتی در نهضت بیداری اسلامی داشتند.

وی توجه به ارزش‌های اسلامی را سبب رستگاری مردم دانست و گفت: توجه جهان به ارزش‌های اسلامی سبب رسیدن مردم به رستگاری می‌شود.

ولایتی با اشاره به از خود بی خود شدن برخی کشورهای اسلامی و فراموش کردن ارزش‌های اسلامی در این کشورها، خاطرنشان کرد: برخی کشورها حتی الفبای خود را تغییر داده‌اند تا بتوانند مثل کشورهای اروپایی شوند ولی راه رسیدن به ارزش‌های اسلامی در گرو طی مسیری درست و خدایی است که در این میان ارزش‌های اسلامی حرف اول و آخر را می‌زنند.

وی اعلام کرد: با گذشت سالیان متمادی از چنین اقدامی توسط برخی کشورهای مسلمان، نه تنها این کشورها به جایی که می‌خواستند نرسیدند بلکه سبب شد از مسیر خود نیز منحرف شوند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آموزش الفبای لاتین به تنهایی نمی‌تواند سبب رشد و تعالی افراد در زمینه‌های مختلف شود، گفت: دانشجویی که فقط الفبای لاتین خوانده قادر نخواهد بود کتاب‌های فرهنگی و تاریخ تمدن اسلام را بخواند.

ولایتی اظهار داشت: کشورهای اسلامی با حفظ هویت خود می‌توانند به علم آموزی و استفاده از تکنولوژی نیز احاطه داشته باشند ولی نباید در این میان ارزش‌های اسلامی خود را به دست فراموشی بسپارند.

وی با اشاره به حفظ ارزش‌های اسلامی در کشور، تصریح کرد: در حال حاضر تنها کشوری که توانسته استقلال خود را در این زمینه حفظ کند ایران است.

ولایتی تصریح کرد: حفظ این استقلال در گرو تلاش روحانیون این کشور است که با انتشار کتب و مقالات علمی توانسته‌اند منابع علمی مستند و قابل دسترسی را برای جوانان تهیه و تدوین کنند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های ایران در سند چشم‌انداز 1404، گفت: بدون شک ایران اسلامی در چشم‌انداز 20 ساله به اولین قدرت منطقه تبدیل می‌شود.

ولایتی با بیان اینکه ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کرده است، اظهار داشت: در حال حاضر ایران با تمام فشارهایی که توسط دشمنان به خود دیده است همچنان به عنوان قدرت اول منطقه مطرح است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر وضعیت اقتصادی، آن طور که باید رضایت بخش نبود، افزود: در حال حاضر بخش اقتصاد با مشکلات متعددی مواجه است و باید با استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی موجود در کشور بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

ولایتی اعلام کرد: اگر تدابیر درستی اندیشیده شود تا پایان چشم‌انداز 20 ساله تمام مشکلات اقتصادی موجود برطرف می‌شود.

انتهای پیام/61001/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول