اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته اول دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی

کشتی‌گیران صبای قم از سد پرسپولیس تهران عبور کردند

تیم کشتی فرنگی صبای قم نخستین دیدار خود در نیم‌فصل دوم رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی مردان باشگاه‌های کشور را با پیروزی پشت سر گذاشت.

کشتی‌گیران صبای قم از سد پرسپولیس تهران عبور کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ دسته برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری دو مسابقه آغاز شد و طی آن صبای قم در دیداری حساس به دومین پیروزی خود در این فصل دست یافت.

کشتی‌گیران قمی در حالی که دور رفت از پیکارهای فصل جاری لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور را با نتایج خوبی پشت سر نگذاشته‌اند، نیم فصل دوم را خوب آغاز کردند چرا که بعد از سه باخت و یک پیروزی در دور رفت، در آغازین بازی نیم فصل دوم موفق به شکست تیم پرسپولیس تهران شدند.

صبایی‌ها در هفته نخست پیکارهای این فصل لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی میزبان تیم کشتی فرنگی پرسپولیس تهران بودند که در پایان جدالی حساس و نفس‌گیر با نتیجه پنج بر دو به تیم میهمان خود باختند و فصل را با شکست آغاز کردند.

صبای قم بعد از باخت به پرسپولیس در هفته نخست دور رفت، در هفته‌های بعدی نیز مقابل تیم‌های هیئت فارس و فولاد ماهان اصفهان تن به شکست داد و در آخرین مسابقه خود از نیم فصل اول برابر تیم هیئت خوزستان صاحب برتری شد تا با روحیه‌ای مناسب در نیم فصل دوم حضور یابد.

فرنگی‌کاران صبای قم در هفته نخست از دور برگشت پیکارهای این فصل لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور برابر تیم پرسپولیس تهران به روی تشک رفتند و در حالی که امید داشتند تیم انتهای جدولی پرسپولیس را مغلوب کنند، در این کار موفق بودند و به این ترتیب خود را به مکان دوم جدول رساندند.

در این دیدار که از حساسیت‌های بالایی برخوردار بود تیم کشتی فرنگی صبای قم توانست برابر پرسپولیس تهران با نتیجه نزدیک چهار بر سه به برتری رسیده و به این ترتیب باخت سنگین پنج بر دو در هفته نخست برابر تیم قرمزپوش پایتخت را جبران کند.

در حالی که امسال پنج تیم در مسابقات لیگ دسته برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور حضور دارند، هر هفته یک تیم استراحت می‌کند که بر این اساس قرعه استراحت در این هفته به تیم کشتی فرنگی هیئت خوزستان رسیده بود و در دیگر دیدار نیز تیم کشتی فرنگی فولاد ماهان اصفهان توانست با نتیجه جالب توجه هفت بر صفر تیم هیئت فارس را با شکست مواجه کند.

در جدول رده‌بندی مسابقات این فصل لیگ برتر کشتی فرنگی تیم‌های فولاد ماهان اصفهان و صبای قم در حال حاضر در مکان‌های اول و دوم جای دارند و مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌روند.

انتهای پیام/2258/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول