اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

حماسه سیاسی با لبیک مردم به رهبری تحقق می‌یابد/ هیچکس حق تحمیل خواسته‌های خود به مردم را ندارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مردم ایران در طول 34 سال اخیر همواره به ندای امام راحل و رهبری لبیک گفته‌اند و در انتخابات هم حماسه سیاسی را محقق خواهند ساخت.

حماسه سیاسی با لبیک مردم به رهبری تحقق می‌یابد/ هیچکس حق تحمیل خواسته‌های خود به مردم را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به تهدیدات همیشگی دشمنان علیه نظام اسلامی اظهار کرد: در طول این سال‌ها نیروهای دفاعی ایران پیشرفت زیادی کرده‌اند اما تکیه اصلی جمهوری اسلامی به مردم بوده و در واقع ملت ایران بزرگ‌ترین عامل امنیت داخلی و خارجی هستند.

وی افزود: امام خمینی(ره) بر این عقیده بود که هیچکس حق ندارد مسئله‌ای را به مردم تحمیل کند؛ ایشان همواره مشکلات نظام و انقلاب را به وسیله مردم حل می‌کردند و پس از ایشان نیز رهبر معظم انقلاب که راه نورانی بنیان‌گذار کبیر انقلاب را دنبال می‌کند این سیره امام راحل را تداوم بخشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه رهبری هم مانند امام خمینی(ره) میزان را رای ملت می‌دانند گفت: ایشان با صراحت بیان فرموده‌اند که هیچ کاندیدای حق ندارد خود را از سوی رهبری بداند.

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب اگر امام خمینی(ره) جمهوری اسلامی را اعلام و قانون اساسی را امضا می‌کرد همگان قبول می‌کردند اما ایشان خواستار به رای گذاشتن این موضوعات شدند؛ انقلاب و نظام متعلق به مردم بوده و هیچ کس حق ندارد ملت را به حساب نیاورده و افکار خود را بر کشور تحمیل کند.

اسکندری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و مطالبه حماسه سیاسی از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: ایشان تنها به دنبال مصالح مردم و کشور هستند و مردم هم باید ندای رهبری را لبیک بگویند و بر اساس معیارهای صحیح به فرد اصلح رای دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: مردم ایران بصیرت و آگاهی بالایی داشته و با درک صحیح می‌توانند فرد اصلح را بشناسند.

وی با بیان اینکه مردم ایران در طول سال‌های پس از انقلاب همواره به ندای امام راحل و رهبری لبیک گفته‌اند خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید خود را خادم این ملت بدانند؛ مردم ایران بدانند همان طور که با پیروی از امام و رهبری در این دنیا سعادتمند شدند، فردای قیامت و در محضر خداوند و رسول‌الله(ص) نیز سربلند خواهند بود.

اسکندری گفت: مشکلاتی در اداره کشور وجود دارد اما مردم مطمئن باشند با پیروی صحیح از فرامین الهی و ولی فقیه این معضلات حل شدنی هستند؛ بناست که گره‌های جهانی هم به دست شیعیان باز شده و مهدی موعود(عج) بر دنیا حکومت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر حماسه آفرینی ملت ایران در 24 خرداد امسال بیان داشت: این حماسه بزرگ دوستان جمهوری اسلامی را شاد و دشمنان کوردل را خشمگین و پریشان خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شهادت امام موسی کاظم(ع) را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: هارون‌الرشید به وسیله یکی از مزدوران خود آن حضرت را مسموم کرد و با حیله‌گری سعی داشت این گونه القا کند که امام به مرگ طبیعی رحلت فرموده‌اند اما حضرت موسی بن جعفر(ع) در مجلس هارون افشاگری و او را رسوا کرد.

اسکندری ادامه داد: پیکر مطهر امام موسی کاظم(ع) سه روز بر روی جسر بغداد بود و پس از آن شیعیان ایشان را غسل داده و به خاک سپردند و این قضایا نشان‌دهنده مظلومیت این امام همام و همه حضرات معصومین(ع) است.

انتهای پیام/78004/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول