اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت هشترود:

افراد بر اساس منافع شخصی رای ندهند/ احترام به قانون در تمام مراحل انتخابات

امام جمعه موقت هشترود گفت: افراد نباید به خاطر منافع شخصی خود رای بدهند و کسانی که چنین رایی به صندوق بیاندازند سخت در اشتباها و در نزد خداوند جوابگو خواهند بود.

افراد بر اساس منافع شخصی رای ندهند/ احترام به قانون در تمام مراحل انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام عبدالغفار غفاری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار کرد: این نظام از خون سیدالشهداء نشات گرفته و تا قیامت خواهد ماند و پرچم سرخ حسینی و ولایت به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) داده خواهد شد.

وی افزود: عزت و شوکت ملت و ایرانی بودن بعد از خون حسینی و خون شهداء از این امتحانات و انتخابات آزاد است و خون شهداء باعث شرافت و عزت ابدی برای ماست.

غفاری به انتخابات 24 خرداد ماه امسال هم اشاره کرد و گفت : تمام کاندیداها از نیروهای ارزشی نظام هستند و برای ملت محترمند که از شورای نگهبان صلاحیت گرفته‌اند اما ملاک و محور انتخاب ملت ایران انتخاب اصلح است.

کاندیداها در تمام مراحل انتخابات با قانون مقید و احترام بگذارند

امام جمعه موقت هشترود خطاب به کاندیداها گفت: قطعا از این هشت نفر یکی به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهد شد و افرادی که انتخاب نشوند باید مطیع قانون باشند و دست در دست رئیس جمهور منتخب برای آبادانی کشور تلاش و زمینه ساز عزت و آبرو برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

غفاری افزود: افراد نباید به خاطر منافع شخصی خود رای بدهند و کسانی که چنین رایی به صندوق بیاندازند سخت در اشتباها و در نزد خداوند جوابگو خواهند بود.

وی گفت: هیچ کاندیدایی حق ندارد مذاکره با آمریکا را پیش بکشد زیرا مذاکره با چنین کشور اخلالگر ذلت را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه موقت هشترود افزود: امروز در آستانه انتخابات ضد انقلابیون با تبلیغات غلط خود قصد تخریب را دارند اما غافل از اینکه مردم آگاهند و آنها افکار غلط خود را به گور خواهند برد.

مسئولان در هر لباسی باید مطیع رهبر باشند

وی خطاب به کاندیداها و مسئولان گفت: در هر لباس و مقامی که هستید باید مطیع رهبری باشید تا آفت و گزندی به شما و مملکت از سوی اجانب نرسد.

خطیب موقت جمعه هشترود در ادامه به نشانه‌های منافقین هم اشاره کرد و گفت: افراد منافق همیشه دروغ را در گفتار خود دارند و خلاف وعده می‌دهند و به آن عمل نمی‌کنند و در امانت خود خیانت می‌کنند.

وی با اشاره به سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل گفت: امام خمینی (ره) عزت و سرافرازی را برای مسلمانان و نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

غفاری بر لزوم برگزاری باشکوه آیین‌های ویژه سالگرد ارتحال امام در کشور تاکید کرد و افزود: با گذشت قرن‌ها، مقام، منزلت و جایگاه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی شناخته خواهد شد. 

انتهای پیام/60006/ح40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول