اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب نماز جمعه آمل:

ملت ایران حماسه سیاسی بزرگی در مرقد امام خلق می‌کند

خطیب نمازجمعه آمل گفت: ملت ایران حماسه سیاسی بزرگی را در مرقد امام خلق می‌کنند.

ملت ایران حماسه سیاسی بزرگی در مرقد امام خلق می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی‌آملی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی بیان داشت: تقوا از زیباترین لباسی است که خداوند برای مومنان و مسلمانان در نظر گرفته است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی و اتحاد بین مسلمانان جهان یادآور شد: هم‌اکنون مسلمانان دنیا باید با آگاهی لازم وحدت خود را حفظ کنند تا با اتحاد دیگر دشمن نتواند نگاهی چپ به آنها بیاندازد.

رحمانی‌آملی امام علی(ع) را محور و مظهر وحدت دانست و اظهار داشت: باید در همه امور خود از اهل بیت، امامان و معصومین درس بگیریم.

امام جمعه آمل با تاکید اینکه دینداری همانند نگهداشتن آتش افروخته در کف دست است، گفت: نباید در جامعه اسلامی وضعیت حجاب ریزش داشته باشد و در جریان برخی امور سیاسی افرادی که ادعای دینداری و ولایت‌پذیری دارند ریزش داشته و ثابت قدم نباشند.

وی نباید با اعمال خود بسیاری از حرکات و گام‌های مثبتی که در زمینه جهاد، جنگ، خیرات و نیکی‌ها را هدر بدهیم، اذعان داشت: دنیا محل امتحان است و خداوند به اشکال گوناگونی میزان دینداری، ولایتمداری، ثابت قدم بودن ما را می‌آزماید.

خطیب نماز جمعه آمل با تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت امام خمینی(ره) گفت: آن امام همانگونه که خود فرمودند با قلبی آرام و ضمیری مطمئن از بین ما رفتند.

رحمانی‌آملی با اذعان به اینکه ملت ایران در روز 14 خرداد و شرکت در مراسم ارتحال امام حماسه سیاسی بزرگی را خلق خواهند کرد، ادامه داد: امام راحل حق بزرگی برگردن ما دارند و به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی به مبارزان و آزادی‌خواهان دنیا که می‌خواهند از بند دشمنان و زورگویان درآیند درس مقاومت و دشمن‌ستیزی دادند.

وی همچنین از مراسم سالگرد ارتحال امام امت در غروب 13 خرداد سال جاری با سخنرانی سردار علیجان میرشکار از یادگاران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و از همه مردم امل خواست تا در این مراسم شرکت داشته باشند.

رحمانی آملی همچنین با اشاره به انتخابات پیش‌رو یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: همه مردم باید در انتخابات با هوشیاری و بصیرت وارد شده و افرادی را انتخاب کنند که ولایت‌پذیر بوده و در امور مدیریتی و اجرایی توانمند باشند.

انتهای پیام/86012/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول