اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستادهای حامیان مردمی قالیباف در آذربایجان شرقی:

موج حماسه‌ سیاسی از تبریز آغاز می‌شود

دبیر ستادهای حامیان مردمی قالیباف در آذربایجان شرقی مردم تبریز را آغازگر موج حماسه سیاسی دانست.

موج حماسه‌ سیاسی از تبریز آغاز می‌شود

مرتضی آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به موج درخواست‌های مردمی شهرستان‌های آذربایجان شرقی برای سفر دکتر قالیباف به آن شهرها اظهار کرد: مردم آذربایجان همواره نشان داده‌اند که سطح بینش سیاسی‌شان در تراز بالاتری است و روش اخلاق‌مدار دکتر قالیباف که برنامه‌های خود را با پشتوانه‌ کارنامه‌ درخشان اجرایی ارائه کرده، بیشتر می‌پسندند.

وی با یادآوری تحولات مهم تاریخ معاصر ایران همچون مشروطه که آذربایجان منشاء آن بوده، افزود: مردم آذربایجان در 200 سال گذشته تحولات سیاسی زیادی را از سرگذرانده‌اند و تفاوت شعار و شعور را خوب می‌فهمند و هم اکنون هم در میانه‌ گفتمان‌هایی که با اتکا بر تخریب دیگران خواهان جلب آرای مردم را دارند، کسی را انتخاب خواهند کرد که عملی‌ترین برنامه را برای ایجاد ثبات اقتصادی و کاهش تنش‌های سیاسی داخلی ارایه دهد تا کشور بتواند در برابر دشمنان خارجی با پشتوانه‌ تایید مردم، موضعی پیروزمندانه اتخاذ کند.

وی با اشاره به گفتمان محوری قالی‌باف که پیشرفت و عدالت است، افزود: بهترین و ممکن‌ترین راه پیروزی بر غول بزرگ تحریم به حرکت درآوردن چرخه تولید در کشور است و چنانچه دکتر قالیباف هم گفتند تنها راه مبارزه با آمریکا این است: کار، کار، کار.

آقایی در پایان از همه مردم استان به ویژه مردم عزیز تبریز دعوت کرد با حضور در مراسم سخنرانی قالیباف صحنه‌ رقابت‌های انتخاباتی را با موجی از گرایش مردمی به آرامش و کار و تلاش روبه‌رو کنند.

وی خاطرنشان کرد: محمد باقر قالیباف روز 12 خرداد 92 به تبریز سفر کرده و در ورزشگاه شهید پورشریفی میهمان مردم استان آذربایجان شرقی خواهد بود.

انتهای پیام/60001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول