اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسله:

رعایت اخلاق انتخاباتی شیرینی حماسه سیاسی را به دنبال دارد

امام جمعه سلسله گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی در صحنه اجتماعی باعث شیرینی حماسه سیاسی است.

رعایت اخلاق انتخاباتی شیرینی حماسه سیاسی را به دنبال دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سلسله ضمن توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و تسلیت ایام شهادت امام موسی بن جعفر (ع)و همچنین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15خرداد با تاکید بر گرامیداشت این ایام گفت:14خرداد فصل جدیدی برای بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل، انقلاب و مقام معظم رهبری است.

وی با استناد به فرموده مقام معظم رهبری افزود:در طول مدت 34 سال گذشته حرکت در مسیر انقلاب باعث تداوم مسیر شده است.

موسوی سه عامل توکل بر خدا، وحدت آحاد جامعه و ولایت و رهبری را باعث شکل‌گیری، پیروزی و تداوم انقلاب دانست و اظهار داشت: 15 خرداد الگویی زنده در تقابل با قدر‌ت‌های استکباری است.

امام جمعه سلسله در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با خیال باطل و تفکرات واهی خود برای نظام اسلامی تاریخ انقضا تعیین کرده بودند، اما برخلاف این تصورات پوچ آنها هر روز شاهد صدور انقلاب و بیداری اسلامی در سایه ولایت فقیه بودند و هستند.

خطیب جمعه سلسله ضربه زدن به اقتصاد و سیاست را از دیگر توطئه‌های دشمنان دانست و در این زمینه گفت: به رغم این دسیسه‌ها که به دنبال انزوای سیاسی و تحریم‌های اقتصادی ایران بودند، کوچکترین خللی در اراده ملت، شجاعت و اقتدار رهبری وارد نشد، بلکه بر استقامت و استقلال جمهوری اسلامی ایران افزوده شد.

حجت الاسلام موسوی حماسه سیاسی را مقدمه حماسه اقتصادی دانست و اظهار داشت: از میان گفتمان‌های موجود که بنا به جریانات سیاسی رشد می‌کنند، باید گفتمان صواب (گفتمان امام انقلاب و رهبری) که بر مبنای حرکت صحیح و پیشرفت و عدالت است، را ملاک عمل قرار دهیم.

امام جمعه سلسله با تقدیر از حضور کاندیداهای انتخاباتی و کلیه عوامل اجرایی و نظارت برای خلق حماسه سیاسی گفت: آنچه بر شیرینی حماسه سیاسی می‌افزاید رعایت اخلاق در صحنه اجتماعی است.

موسوی ایمان را لازمه کاری هر مدیر و تخریب را زائل کننده ایمان دانست و از همه کاندیداهای انتخاباتی و طرفداران آنها خواست حرمت یکدیگر را که مورد تاکید دین مبین اسلام نیز هست حفظ و رقابتی سالم در پناه اخلاق را رقم زنند.

انتهای پیام/2304/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول