اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

رئیس ستاد پشتیبانی جنگ مازندران در دفاع مقدس درگذشت

محمد شکوهی رئیس ستاد پشتیبانی جنگ مازندران در دوران دفاع مقدس درگذشت.

رئیس ستاد پشتیبانی جنگ مازندران در دفاع مقدس درگذشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، خبر درگذشت محمد شکوهی، انسان وارسته، خدوم، نیکوکار و دلداده اهل‌بیت نورانی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله، موجب تالم و تاثر فراوان شد.

محمد شکوهی، رئیس ستاد پشتیبانی جنگ مرکز استان در سال‌های دفاع مقدس، مردی مومن و انقلابی بود که با ایثار و مجاهدت شبانه‌روزی در آن سال‌های عزت‌آفرین، در یاری رساندن به رزمندگان اسلام و لشکر حماسه آفرین 25 کربلا، نقش خویش را در مسیر صیانت از ارزش‌های انقلاب و اسلام به نحو شایسته ایفا کرد.

زنده‌یاد شکوهی از موسسان هیئت نورانی 14 معصوم (ع) ساری، معتمد علما، مردم، اصناف و بازاریان شریف بود که سال‌های عمر پر برکتش را در عبادت و رضای خداوند متعال سپری کرد تا سرانجام جان به جان آفرین تسلیم کرد.

اینجانب سیدعلی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران، درگذشت حاج محمد شکوهی را به محضر بیت شریف آن فقید سعید، علمای محترم، حضرات آیات آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری، حضرت آیت‌الله نظری و حضرت آیت‌الله صدوقی و  مردم شریف مرکز استان تسلیت عرض کرده و از خداوند سبحان برای آن فقید سعید آمرزش و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/2296/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول