اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

سلامت و تضمین انتخابات سبب رفع بد‌اخلاقی‌های انتخاباتی می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در صورت دست‌یابی به سلامت انتخابات می‌توانیم، سایر مراحل برگزاری این رخداد بزرگ را تضمین کنیم و تضمین سایر مراحل انتخابات سبب رفع بد‌اخلاقی‌های انتخاباتی می‌شود.

سلامت و تضمین انتخابات سبب رفع بد‌اخلاقی‌های انتخاباتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه این دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به صورت هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: انتخابات پیش رو باید به صورت سالم و به دور از حاشیه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه اواخر هفته گذشته آیین بهره‌برداری از مجتمع مطبوعاتی اصفهان برگزار شد، اضافه کرد: اجرای این پروژه در کنار پروژه کتابخانه مرکزی اصفهان که در سال‌های گذشته راه‌اندازی شده، سبب ارتقای فرهنگ شهروندی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اجرای چنین پروژه‌هایی از مهم‌ترین نیاز‌های شهر به شمار می‌رود و امکانات فرهنگی باید به صورت عادلانه در سطح شهر و در میان افراد توزیع شود، تصریح کرد: امیدواریم که مجتمع مطبوعاتی اصفهان به یک رسانه قوی و برای تضارب آراء و افکار تبدیل شود.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی چنین مجموعه‌هایی زمینه‌های رشد و تعالی بیشتر مطبوعات در سطح شهر فراهم می‌شود، ادامه داد: مسئولان باید با اجرای پروژه‌های مشابه مجتمع مطبوعاتی نسبت به توزیع عادلانه امکانات شهری بین مطبوعات و رفع مشکلات و چالش‌های مطبوعات در سطح شهر تلاش کنند، چرا که مطبوعات نقش مهمی در راستای ارتقای کیفیت فرهنگ شهروندی دارند.

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه سلامت انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت دست‌یابی به سلامت انتخابات می‌توانیم، سایر مراحل برگزاری این رخداد بزرگ را تضمین کنیم، تاکید کرد: با تضمین سایر مراحل انتخابات می‌توانیم، در مقابل بد‌اخلاقی‌های انتخاباتی بایستیم.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که به صورت لیست‌های مختلف و افرادی که به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات می‌شوند باید از امکانات برابر برخوردار باشند، افزود: در حال حاضر انتخابات شورا‌ها تحت‌الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته و تمام هم و غم صدا و سیما معطوف به انتخابات ریاست جمهوری شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با بیان اینکه مسئولان شهر و استان باید شرایط مورد نیاز را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات شورا‌ها فراهم کنند، گفت: مسئولان باید آسایش و امنیت را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه آرامش و آسایش مردم و رعایت حقوق شهروندی باید در تمام زمان‌ها مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌ها نباید به صورتی باشد، که سبب سلب آسایش و آرامش مردم در سطح شهر باشد.

نصر اصفهانی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در فصل تعطیلی مدارس قرار داریم، ادامه داد: با تعطیلی مدارس حدود 300 هزار دانش‌آموز در سطح شهر اصفهان نیازمند وجود فضا‌هایی برای پر کردن اوقات فراغت خود هستند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول