اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران مطرح کرد

بهره‌مندی از تجربه بازنشستگان صنعت نفت

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران تکریم بازنشستگان و استفاده از تجربه آنان را برای بهبود عملکرد خود همواره مورد تاکید قرار داده است.

بهره‌مندی از تجربه بازنشستگان صنعت نفت

به گزارش  خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدپیروز موسوی ظهر امروز در جمع کارکنان و متخصصان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خارگ اظهار داشت: ایران اسلامی با توکل بر خدا و استفاده از توان دانشمندان جوان خود در عرصه‌های مختلف علمی و صنعتی در منطقه و جهاد پیشتاز شده‌اند.

موسوی بر تکریم بازنشستگان صنعت نفت تاکید کرد و گفت: بخش مهمی از توانمندی کارکنان پایانه‌های نفتی در خارگ، به نقش مهم و مستقیم و اثربخش آنان در دوران دفاع مقدس مربوط می‌شود و تجربه پر ارزشی را برای نسل امروز صنعت نفت به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: خروج آنان از صنعت نفت به دلیل بازنشستگی، خلاء بزرگی برای صنعت نفت است، اما در صورت انتقال تجارب ارزشمند آنان به نسل جوان، این خلاء پر می‌شود و دانش فنی و عملیاتی صنعت نفت بیش از پیش تقویت می‌شود.

موسوی گفت: وجود کانون تفکر جوانان و حلقه‌های کیفی، از طریق ساماندهی و توسعه فعالیت‌های پژوهشی، یکی از اهرم‌های مهم برای انجام این فرآیند (انتقال تجارب پیشکسوتان صنعت نفت به نسل جوان) است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تاکید کرد: جوانانی که به تازگی وارد صنعت نفت می‌شوند، باید به تلاش‌ها و فعالیت‌هایی که از سوی پیشکسوتان انجام می‌شود، به خوبی دقت کنند تا به مهارت‌های علمی و عملیاتی تجهیز شوند.

موسوی با اشاره به مستندسازی فعالیت‌ها در صنعت نفت، از تلاش این شرکت برای جمع آوری خاطرات پیشکسوتان و تهیه فیلم و تاریخ شفاهی از تجارب آنان خبر داد و افزود: این مهم به زودی توسط روابط عمومی پایانه‌های نفتی ایران انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: نقش پرثمر کارکنان صنعت نفت را نیز نباید نادیده گرفت که با تلاش شبانه‌روزی خود در عرصه‌های مختلف صنعتی خوش درخشیده‌اند.

موسوی اظهار داشت: تلاش پیشکسوتان عامل مهم اعتلای صنعت نفت بوده و انتقال تجربه آنان به نسل جوان صنعت نفت، تولید ثروت ملی و ارزش‌آفرینی در اقتصاد کلان کشور را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول