اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استانداری خراسان شمالی:

شرکت در انتخابات باید هوشمندانه و آگاهانه باشد

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری یک انتخابات ملی و فرا ملی است که باید در آن پر شور، هوشمندانه و آگاهانه شرکت کرد.

شرکت در انتخابات باید هوشمندانه و آگاهانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، سیف الله مطلبی در همایش کتابداران استان به اهمیت حضور پرشور در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای یکی از راهبردهای اساسی در انتخابات پیش‌رو است و باید همه جریان‌های سیاسی در عرصه انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی به نقش اهالی کتاب در ایجاد شور انتخاباتی اشاره کرد و و خطاب به آنان گفت: شما می‌توانید با معرفی کتب مناسب در حوزه انتخابات و آگاهی رسانی سبب دلگرمی و ترغیب مردم برای حضوری با اقتدار در انتخابات شوید.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در این همایش اهمیت نقش کتابداران در ارتقای بینش فرهنگی افراد را برشمرد و گفت: کتابداران در عرصه فرهنگی و ارتقای سرانه مطالعه جامعه نقش برجسته‌ای دارند.

علی رحیمی با اشاره به اینکه کتابداران، سربازان گمنام جبهه‌های فرهنگی به شمار می‌روند افزود: فعالیت‌های برجسته کتابداران  و  کارهایی  که در حوزه کتاب و شاخص‌های مربوط به آن انجام شده منجر به این شد که خراسان شمالی مقام اول کمیته مطالعاتی کشور و بیشترین رشد سرانه مطالعاتی در کشور را داشته باشد.

وی همچنین از کتابداران فعال در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای و مسابقات کتابخوانی تقدیر کرد.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول