اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عدم رعایت نکات ایمنی باز هم حادثه آفرید

تصادف 4 خودرو 9 مجروح برجای گذاشت / مرگ جوان کارگر

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در اثر تصادف چهار دستگاه خودرو با یکدیگر 9 نفر مجروح شدند.

تصادف 4 خودرو 9 مجروح برجای گذاشت / مرگ جوان کارگر

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حوادث دو روز گذشته در قم که منجر به مصدومیت 9 نفر و فوت یک جوان شد، اظهار داشت: در یکی از این حوادث که ساعت 9 و 55 دقیقه صبح به وقوع پیوست کارگر جوانی به علت عدم رعایت نکات ایمنی هنگام کار با دستگاه دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: حادثه دیگر در این مدت مربوط به واژگونی یک دستگاه خودروی وانت در محور سلفچگان است که دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد که بر اثر این حادثه دو نفر مجروح شدند که پس از اقدامات درمانی اولیه برای تکمیل درمان به مراکز درمانی معرفی شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم بیان داشت: حادثه دیگر مربوط به برخورد چهار دستگاه خودرو در بلوار منتظری است که طی آن هفت نفر مصدوم شدند که پنج نفر آنها برای تکمیل مراحل درمان به مرکز درمانی منتقل شده و دو نفر دیگر سرپایی درمان شدند.

آماده‌باش کامل اورژانس در ایام 14 و 15 خرداد

فراهانی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از همراهی 10 دستگاه آمبولانس با کاروان اعزامی قم به مرقد امام خمینی (ره) در ایام 14 و 15 خرداد ماه خبر داد و افزود: در این خصوص برنامه‌ریزی‌های اورژانس حول دو موضوع برگزاری مراسم ایام ارتحال امام خمینی (ره) و پیش‌بینی بار ترافیکی سنگین در محورهای قم طی تعطیلات آخر هفته انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با نیروهای امدادی، فرمانداری و مدیریت بحران استانداری قم اظهار داشت: به دنبال برگزاری این جلسات قرار شد 10 دستگاه آمبولانس به همراه 500 دستگاه اتوبوس کاروان اعزامی از قم به مرقد امام (ره) را در مسیر رفت و برگشت همراهی کنند که چهار دستگاه توسط مرکز اورژانس 115 قم تامین می‌شود.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان داشت: در این ایام چهار پایگاه اورژانس 115 تمام وقت در اتوبان قم – تهران فعال خواهند بود و به ازای هر 15 کیلومتر یک دستگاه آمبولانس مستقر خواهد شد.

وی افزود: بعد از مراسم ارتحال و در مسیر برگشت به قم و مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران 34 پایگاه اورژانس با 68 نیرو در سطح شهر و جاده مستقر هستند.

فراهانی همچنین از فعالیت یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در این ایام خبر داد و گفت: صبح روز 14 خردادماه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در اتوبان قم – تهران به همراه یک تیم کامل امدادی مستقر می‌شود.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خاطرنشان کرد: بعد از مراسم در مسیر برگشت این اتوبوس آمبولانس در پارک‌سوارها مستقر خواهد شد.

وی بیان داشت: پنج دستگاه موتور آمبولانس نیز در هسته مرکزی شهر و در اطراف مسجد جمکران مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/78001/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول