اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با جانشین فرماندهی انتظامی استان قم مطرح شد

جزئیات بیشتر از انهدام 3 باند قاچاق مواد مخدر در قم / دستگیری 13 قاچاقچی

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: هزار و 259 کیلوگرم تریاک و 190 کیلوگرم حشیش توسط نیروی انتظامی در استان قم کشف شد.

جزئیات بیشتر از انهدام 3 باند قاچاق مواد مخدر در قم / دستگیری 13 قاچاقچی

محمدرضا میرحیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سالگرد شهادت سردار شهید علیرضا همایی فصیح که در نبرد با سوداگران مرگ و مبارزه با اشرار مسلح در شرق کشور به شهادت رسید اظهار کرد: همرزمان این شهید در پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم با اقدامات اطلاعاتی و همکاری و همیاری مردم موفق به انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر شدند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر در راستای اهداف دشمن و استکبار جهانی در نابودی جوانان این مملکت که مهم‌ترین سرمایه ملی ما هستند گام برمی‌دارند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: با همکاری مناسب مردم به طور کامل شبکه‌های سه باند قاچاق منهدم شد و 13 نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند که با اشد مجازات با آنها برخورد می‌شود.

وی عنوان داشت: هزار و 259 کیلوگرم تریاک و 190 کیلوگرم حشیش توسط نیروی انتظامی کشف شده و سه دستگاه خودروی سبک و یک دستگاه خوروی سنگین توقیف شده است.

میرحیدری یادآور شد: این افراد قاچاقچیانی هستند که فعالیت آنها بیشتر در خارج از استان قم است و اکثر اوقات در تهران، البرز و محورهای مواصلاتی استان تردد دارند که با تیزبینی مأموران نیروی انتظامی در دام پلیس قرار می‌گیرند.

وی از مردم خواست هر گونه اطلاعاتی درباره خرده‌فروشان و عمده‌فروشان مواد مخدر را از طریق سامانه 110 یا ستاد خبری فرماندهی نیروی انتظامی استان قم به اطلاع پلیس برسانند تا بتوانند در راستای برخورد سریع و ریشه‌ای با قاچاقچیان مواد مخدر در سطح استان اقدام کنند.

انتهای پیام/78003/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول