اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان فارس تأکید کرد

جلوگیری از خرده‌گفتمان قومی در شورا‌ی‌ شهر

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان فارس جلوگیری از خرده‌گفتمان قومی و قبیله‌ای را مهم‌ترین اولویت این جبهه در شورای شهر شیراز دانست.

جلوگیری از خرده‌گفتمان قومی در شورا‌ی‌ شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مجید فروردین عصر امروز در نشست خبری در مورد ائتلاف این جبهه در انتخابات شورای اسلامی‌ شهر شیراز، اظهار داشت: ائتلاف جبهه متحد اصولگرایان فارس 9 ماه پیش در زمینه وضعیت شورای شهر و اعلام لیست مشخص تشکیل شد.

وی افزود: از دلایل شکل‌گیری این ائتلاف، جلوگیری از خرده‌گفتمان قومی و قبیله‌ای در شورا‌ی‌ اسلامی شهر شیراز و ایجاد ائتلاف خلق‌الساعه بود و هدف بعدی ما ایجاد تمرکز در نگاه اقشار مختلفی از مردم که به این گفتمان اعتقاد دارند، خواهد بود.

فروردین ادامه داد: این ائتلاف متشکل از نیروهای جبهه پیروان خط امام و رهبری، جبهه ایثارگران و جبهه رهپویان بوده و جبهه پایداری استان فارس به دلیل اعلام مستقل بودن در انتخابات شورای اسلامی‌ شهر شیراز، در این ائتلاف شرکت ندارد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه 150 نفر به این ائتلاف معرفی شدند که پس از نخستین پالایش 60 نفر از این افراد از لیست جدا و در نهایت لیست ائتلاف با 21 نفر بسته شد.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان فارس تصریح کرد: افرادی که در این لیست معرفی شدند، همگی از تخصص‌های لازم برخوردار هستند که بنابر نظر جبهه متحد اصولگرایی استان فارس افراد کاندیدای شورای‌ شهری که در لیست این ائتلاف حضور دارند با نظر دیگر افراد می‌توانند در ائتلاف‌های صنفی شرکت کنند.

وی، اعتقاد داشتن به گفتمان انقلاب اسلامی و اصولگرایی، کارآمدی فرد و مقبولیت نسبی اجتماعی را از ملاک‌های مهم ائتلاف متحد اصولگرایان دانست.

فروردین بیان داشت: خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، پیشرفت و توسعه متوازن شهری با تأکید بر عدالت اجتماعی، توجه به توزیع عادلانه بودجه شهر با اولویت قرار دادن مناطق کمتر توسعه‌یافته از اهداف ائتلاف ما بوده است.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان فارس در پایان بیان کرد: مکانیزمی مشابه این ائتلاف در جبهه متحد اصولگرایان شهرستان‌ها نیز فعال شده و همچنین باید تاکید کنم که در تعدادی از شهرستان‌ها لیست‌هایی ارائه شده است.

انتهای پیام/2448/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول