اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

600 نفر از شهرستان جم به حرم امام خمینی(ره) اعزام شدند

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، 600 نفر از شهرستان جم به حرم امام خمینی(ره) اعزام شدند.

600 نفر از شهرستان جم به حرم امام خمینی(ره) اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد رئیسی فرمانده سپاه شهرستان جم عصر امروز در آیین اعزام کاروان ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: با عنایت به اینکه حضرت امام(ره) حق بزرگی بر گردن همه ما دارند در همین راستا خدمت به زائرین حضرت امام خمینی(ره) یک وظیفه است و بسیار خرسندیم که افتخار خدمتگزاری به آنها را یافته‌ایم.

وی با بیان اینکه با گذشت سال‌ها از رحلت جانسوز امام خمینی (ره) می‌گذرد اما هنوز عشق ملت به‌ویژه نسل جوان به بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی در قلب‌ها بیداد می‌کند، افزود: عزت و افتخار ملت ایران در تمام عرصه‌های جهانی مرهون رهنمودهای امام خمینی (ره) بوده است.

رئیسی بر لزوم انتقال اندیشه‌های ناب امام راحل به نسل امروز تأکید کرد و یادآور شد: امام راحل در طول حیات خویش برای زنده نگه داشتن اسلام تلاش بسیار زیادی کرد و انقلاب اسلامی را با حمایت‌های مردم در کشور ایجاد کرد و اگر امروز کشور توانسته استقلال و آزادی داشته باشد مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های معمار کبیر انقلاب است.

وی با بیان اینکه هر ساله در سالگرد امام خمینی(ره) کاروان‌های زیارتی متشکل از ارادتمندان آن امام همام از این شهرستان اعزام می‌شوند افزود: وظیفه سپاه حضرت عباس (ع) دو چندان بوده و در همین راستا جلسات متعددی در استان و شهرستان تشکیل و تسهیلات رفاهی مورد نیاز برای آن تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه شهرستان جم با توصیه‌های امنیتی و ایمنی از مدیران کاروان‌ها خواست تا در راستای خدمات به زائرین تمام تلاش خود را انجام بدهند.

رئیسی اضافه کرد: امسال تقریبا 600 نفر زائر و عوامل اجرائی از این شهرستان از امروز 12 خرداد ماه به‌مدت 4 روز به ‌مرقد مطهر حضرت امام خمینی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: خدمات متنوع و ارزشمندی به زائران عزیز ارائه می‌شود و برنامه‌های ارزشمند و باکیفیت فرهنگی و دینی برای زائران تدارک دیده‌ایم.

انتهای پیام/2451/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول