اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اعزام 500 زائر از دشتی به حرم امام راحل / حضور 40 عکاس و خبرنگار در کاروان زائران مرقد امام

بیش از500 نفر از زائران حضرت روح الله با بدرقه فرماندار دشتی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) با ذکر صلوات به مرقد امام اعزام شدند.

اعزام 500 زائر از دشتی به حرم امام راحل / حضور 40 عکاس و خبرنگار در کاروان زائران مرقد امام

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مراد کاظمی، فرمانده سپاه دشتی امشب در مراسم استقبال از کاروان مریدان حضرت امام خمینی(ره) با بیان اینکه امام خمینی(ره) متعلق به کل جامعه بشری است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) یک حقیقت تاریخی در جهان است و هیچ وقت از دلها بیرون نمی‌رود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی با اشاره به سالگرد ارتحال حضرت امام روح‌الله افزود: همه انسان‌های آزاده، مسلمان و غیرمسلمان، سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) مرجع عالیقدر و بزرگ سلسله‌جنبان حرکت راه حقیقت در شرق و غرب عالم را گرامی می‌دارند.

وی ادامه داد: از شهرستان دشتی بیش از 500 نفر از خواهران و برادران برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام با 10 دستگاه اتوبوس و هشت دستگاه خودروی سبک به تهران اعزام شدند.

حضور در مراسم سالگرد امام حضوری معنوی است

فرماندار دشتی نیز گفت: حضور در مراسم سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضوری معنوی است.

سیدعلی هاشمی افزود: شرکت در مراسم ارتحال امام تجلیل عهد و پیمان با آرمان آن حضرت و لبیک به منویات مقام معظم رهبری است.

هاشمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری وصل به امام زمان(عج) است و حضور شما در مراسم 14 خرداد در جهت خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یک امر حیاتی است، اضافه کرد: انتخابات برای زن و مرد ما یک تکلیف الهی است.

هاشمی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه سال جاری گفت: دشمنان با ترفندهای خاص خود قصد کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رأی را دارند و باید در این زمینه با آگاه‌سازی جامعه این نقشه شوم دشمن را نقش بر آب کرد.

حضور 40 عکاس و خبرنگار در کاروان زائران شهرستان دشتی

در حاشیه این مراسم، محمد کاشفی، مدیر کانون بسیج هنرمندان دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: بیش از 40 نفر از بسیجیان هنرمند در قالب عکاس، فیلمبردار و خبرنگار به همراه یک ‌دستگاه اتوبوس به مرقد امام راحل اعزام شدند.

خیری نجفی، مسئول بسیج خواهران سپاه امام رضا(ع) دشتی نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس یادآور شد: حدود 170 نفر از خواهران بسیجی به همراه چهار دستگاه اتوبوس به تهران اعزام شدند تا در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی شرکت کنند.

اصغر جوکار، فرمانده حوزه الغدیر سپاه امام رضا(ع) نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: 80 نفر از بسیجیان به همراه دو دستگاه اتوبوس در این اعزام حضور دارند.

انتهای پیام/66001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول