اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کاروان پیاده مراسم سالروز رحلت امام (ره) مازندران به جماران رسید

مسئول کاروان پیاده زائران امام راحل از آمل گفت: صبح امروز کاروان پیاده مراسم ارتحال امام که از آمل حرکت کرده بود به حسینیه جماران در شمال شهر تهران رسید.

کاروان پیاده مراسم سالروز رحلت امام (ره) مازندران به جماران رسید

یاسر خطیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: کاروان پیاده زائران امام راحل که برای شرکت در مراسم ارتحال رهبر کبیر انقلاب با عنوان عاشقان حسینی و زائران خمینی (ره) روز هفتم خرداد ماه از گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان حرکت کرد ظهر روز گذشته وارد شهرستان تهران شد.

وی افزود: زائران پیاده امام(ره) صبح امروز با حضور در حسینیه جماران با آرمان‌های انقلاب اسلامی و بنیانگذار کبیر آن تجدید عهد و پیمان کردند.

خطیبی یادآور شد: کاروان پیاده آمل با بازدید از حسینیه جماران به منزل آن حضرت نیز مشرف شدند.

مسئول کاروان پیاده زائران امام راحل از آمل با اعلام اینکه بعد از حسینیه جماران مقصد ما به سمت حرم مطهر امام راحل است، اذعان داشت: پیش‌بینی می‌کنیم شامگاه امروز با پای پیاده به مرقد مطهر مشرف شویم تا روز 14 خرداد در مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال آن امام حضور پیدا کنیم.

به گزارش فارس، 60 زائر پیاده کوی خمینی(ره) از آمل صبح هفتم خرداد ماه در حرکتی خودجوش به سوی حرم مطهر حرکت کرده و مسیر 280 کیلومتری آمل تا تهران را طی یک هفته با پای پیاده طی کردند.

انتهای پیام/860120/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول