اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قم

عملیات اجرایی احداث نمایشگاه دائمی فرش دستباف قم آغاز شد

با حضور استاندار قم کلنگ پروژه نمایشگاه دائمی فرش دستباف قم به زمین زده شد.

عملیات اجرایی احداث نمایشگاه دائمی فرش دستباف قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در مراسم کلنگ‌زنی نمایشگاه دائمی فرش دستباف قم ضمن ابراز خرسندی از آغاز عملیات اجرایی ساخت این نمایشگاه اظهار کرد: توانمندی‌های ویژه و سبقه قم در زمینه هنر فرش دستباف، احداث چنین مکانی را ضروری کرده است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌ها و تلاش متولیان باید این نمایشگاه تا پایان سال به مرحله بهره‌برداری برسد، افزود: هنگامی مردم از ما راضی می‌شوند که به وعده‌هایی که داده‌ایم عمل کنیم.

استاندار قم با تاکید بر لزوم رفع موانع موجود در مسیر رونق فرش دستباف قم به تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه اشاره و تصریح کرد: باید با کمک همه دستگاه‌های دست‌اندرکار و بهره‌گیری از علم روز این صنعت مهم و حیاتی استان را جانی دوباره بخشیم.

پیریایی مجموع اعتبارات پیش بینی شده برای ساخت نمایشگاه فرش استان را شش میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: با رفع موانع بانکی و گمرکی، تمام معوقات و مطالبات این طرح در سال جاری تأمین و پرداخت خواهد شد.

وی با اعلام حمایت مجموعه مدیریتی استان از صنعت فرش استان قم خاطرنشان کرد: این نمایشگاه توانایی معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان فرش استان قم را داشته و امکان خوبی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری فرش استان قم فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول