اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی:

تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم پارس جنوبی زودتر از موعد پایان یافت

رئیس تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم زودتر از موعد پایان یافت.

تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم پارس جنوبی زودتر از موعد پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمود بالنده صبح امروز در بازدید از پالایشگاه سوم پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از 43 درصد گاز کشور را تامین می‌کند و نقش این مجتمع در تامین سبد انرژی کشور بی‌نظیر است.

وی افزود: در پالایشگاه سوم و در تعمیرات اساسی امسال شاهد تلاش بسیار خوبی بودیم که با موفقیت نیز به اتمام رسید.

رئیس تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: تعمیرات اساسی امسال تبلور دانش‌محوری، خلاقیت و جسارت همکاران جوان با به‌کارگیری تجربیات و تدابیر مدیریت ارشد مجتمع بوده است.

بالنده گفت: تعمیرات اساسی خروجی کلی بسیاری از فعالیت‌ها و فرایندهای انجام شده در طول یک سال است که از سیستم‌های پایش در بازرسی فنی، طرح‌های اصلاحی و مشکلات عملیاتی حین بهره‌برداری نرمال برگرفته شده است و همه‌ این‌ها در راستای بهبود پایداری تولید و برطرف کردن مشکلات واحد بهره‌برداری در حصول حداکثر تولید با توجه به سیاست‌های برداشت حداکثری از مخزن مشترک است.

وی بیان کرد: از نکات برجسته این دوره از تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم، مفید بودن طرح‌های اصلاحی سال‌های قبل و تعمیم آن در تجهیزات متناظر بوده است.

بالنده اضافه کرد: برنامه‌ریزی، آماده‌سازی، تجهیز امکانات و نیروی انسانی در بخش پیمان‌کاری کمک شایانی به بهره‌وری زمانی این دوره کرده است.

رئیس تعمیرات پالایشگاه سوم ابراز داشت: تعمیرات اساسی سال 1392 پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی، از 21 فروردین ماه شروع و 4 روز زودتر از موعد برنامه‌ریزی شده به پایان رسید که لازم است از تمامی واحدها، مسئولان و کارکنان درگیر در تعمیرات به دلیل همکاری‌شان در به پایان رساندن تعمیرات اساسی با سلامت و کمترین حادثه سپاس‌گزاری کنیم.

انتهای پیام/2451/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول