اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر همدان:

تیم امداد و نجات همدان زائرین مرقد امام(ره) را همراهی می‌کنند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: تیم امداد و نجات هلال احمر استان همدان زائرین مرقد مطهر امام خمینی(ره) را همراهی می‌کنند.

تیم امداد و نجات همدان زائرین مرقد امام(ره) را همراهی می‌کنند

حسین اشرفی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه استان همدان محور مواصلاتی غرب کشور است، برای ارائه خدمات به صورت 24 ساعته آمادگی کامل دارد.

وی افزود: برای شرکت کاروان‌های اعزامی استان‌های مجاور از این محور به مرقد مطهر امام راحل(ره)، تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان به منظور رسیدگی و ارائه خدمات به این زائران پایگاه‌های مستقر در مسیر همدان ـ ساوه و مسیر همدان ـ کرمانشاه با پذیرایی شربت به استقبال کاروان‌ها می‌رود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: تقویت پایگاه‌های امدادی در راستای انجام فرائض نماز و همچنین استراحت کوتاه‌مدت کاروان‌های اعزامی صورت گرفته و وسائل مورد نیاز فراهم شده است.

وی ابراز داشت: برای رفاه و سهولت رسیدگی به موقع به تصادفات احتمالی زائرین یک دستگاه بالگرد به صورت 24 ساعته مهیای انجام مأموریت شده است.

اشرفی با بیان اینکه یک تیم امدادی با تجهیزات کامل در مرکز اداره مستقر است، اظهار داشت: علاوه بر امکانات پایگاهی آماده در محورهای مواصلاتی، یک اکیپ امدادی با یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل به صورت 24 ساعته در مرکز اداره جمعیت هلال احمر به صورت ویژه در راستای پاسخگویی به هر شرایط اضطراری برای مردمی که از این تعطیلات استفاده می‌‌کنند در نظر گرفته شده است. 

وی ابراز داشت: به همراه زائرین شهرستان همدان، فامنین، نهاوند و قهاوند یک دستگاه آمبولانس با دو نفر امدادگر با تجهیزات کامل از ساعت 20 امشب اعزام می‌شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه زائرین از مرز استان تا ورودی مرز استان مرکزی به صورت کامل حمایت می‌شوند، افزود: استان همدان با داشتن 16 پایگاه ثابت و سیار به همه مردم در طول سال خدمت‌رسانی می کنند.

وی گفت: تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر استان برای ارائه خدمات تا پایان 16 خرداد ماه جاری در میدان میشان مستقر هستند.

اشرفی به هدف از استقرار تیم امداد و نجات در کوهستان اشاره و ابراز داشت: به منظور ارائه کمک‌های اولیه پزشکی به کسانی که در ارتفاعات دچار سانحه می‌شوند، امدادگران با تجهیزات پزشکی و دارویی در خدمت مردم هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه جستجوی زمینی و هوایی از سوی تیم جستجوی نجات انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم جستجوی نجات با داشتن بی‌سیم و تجهیزات جستجو در دره‌ها و جلگه‌های پست از طریق زمینی و هوایی انجام وظیفه می‌کند.

وی ابراز داشت: این خدمات هر ساله ارائه می‌شود اما امسال با توجه به استفاده از بالگرد و استفاده از حضور بانوان کوهنورد برای پشتیبانی و استقرار در مرکز بسیار غنی‌تر از سال‌های گذشته است.

انتهای پیام/89024/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول