اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور فرهنگی شهرداری بیرجند:

360 کلاس اوقات فراغت در بیرجند برگزار می‌شود

سرپرست امور فرهنگی شهرداری بیرجند گفت: در تابستان امسال 360 کلاس برای پر کردن اوقات فراغت در بیرجند فعالیت می‌کنند.

360 کلاس اوقات فراغت در بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا قلاسی‌مود بعد از ظهر امروز در ستاد اوقات فراغت شهرستان بیرجند اظهار کرد: شهرداری بیرجند برنامه‌های متنوعی در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی برای اوقات فراغت در تابستان در نظر گرفته است.

وی از برگزاری 360 کلاس برای اوقات فراغت دانش‌آموزان خبر داد و افزود: بنرهای مربوط به این کلاس‌ها در سطح شهر نصب شده است.

50 درصد تخفیف برای کلاس‌های اوقات فراغت

سرپرست امور فرهنگی شهرداری بیرجند ادامه داد: برای کسانی که از طریق شهرداری برای ثبت‌‌نام این کلاس‌ها اقدام کنند از 20 تا 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

قلاسی‌مود با بیان اینکه باشگاه ورزشی شهرداری ایجاد مدرسه فوتسال را پیگیری می‌کند، اذعان داشت: با کسب مجوز از سازمان ورزش و جوانان این مدرسه افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به ورزش‌های باستانی تصریح کرد: در گود زورخانه موسی‌بن جعفر(ع) و شمال شهر در تابستان برای جوانان برنامه‌های ویژه‌ای اجرا می‌شود.

برگزاری مسابقه دومینو در تیرماه سال جاری

سرپرست امور فرهنگی شهرداری بیرجند از برگزاری جشن‌هایی در ایام تابستان در محلات مختلف شهر خبر داد و متذکر شد: این جشن‌ها در مناسبت‌های مختلف و همچنین در خارج از مناسبت‌ها برگزار می‌شود.

قلاسی‌مود با بیان اینکه مسابقات پینگ‌پنگ در محلات در ایام تابستان برگزار می‌شود، اذعان داشت: همچنین دومین مسابقات دومینو را در تیرماه سال جاری برگزار می‌کنیم.

6 درصد از دانش‌آموزان بیرجندی زیرپوشش کمیته امداد هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی بیرجند نیز با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت همه ساله از سوی این نهاد برنامه‌ریزی می‌شود، گفت: این برنامه‌ها برای دانش‌آموزان زیرپوشش امداد که شش درصد از دانش‌آموزان بیرجند را شامل می‌شوند، برگزار می‌شود.

محمد مهران‌پور با بیان اینکه این برنامه‌ها برای کودکان زیرپوشش کانون شهید آوینی به صورت مداوم فعال است، ادامه داد: همچنین کانون جوانان پیرو ولایت نیز به این کودکان ارائه خدمات می‌کند.

وی از برگزاری برنامه‌های اردویی در بیرجند برای دانش‌آموزان زیرپوشش امداد خبر داد و یادآور شد: دانش‌آموزان در اردوهای یک‌روزه همراه با والدین خود شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/69010/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول